Bidrag till ungdomar

Texaz

Trådstartare
Jag har för mig att jag läst att ungdomar kan söka bidrag för sina träningar från WRAS. Är jag helt ute och cyklar eller var kan jag ha sett det, kan absolut inte hitta uppgiften nu.
Snälla söta buke-människor, vet ni vad jag svamlar om?????:confused: :crazy:

Sv: Bidrag till ungdomar

Jag tror dom lade ner det för ett tag sen? Det var väl något ungdomsbidrag som man kunde söka, om man ville ha bidrag till clinics eller likande. Är nästan helt säker på att dom lade ner det, av någon anledning som jag absolut inte kommer ihåg? :confused:

OK, då kanske det är därför jag inte hittar något om det längre!!!:idea:

Synd för det kunde vara användbart, träningar är ganska dyrt för en fattig student. Alla pengar går till träningarna me hästen.

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 419
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
2
· Visningar
821
Senast: malumbub
·
Hundträning Hej! Jag skulle bli jätteglad om ni som har / har haft två hundar ville dela med er av era bästa tips för att ensam kunna ta harmoniska...
2
Svar
36
· Visningar
3 546
Senast: alicegard
·
Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
8 676
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar