Bidrag till start av verksamhet??

• Hästmänniskan
  • Trådstartare Trådstartare favoritponny
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 1 085
F

favoritponny

Är det någon som vet vad man har rätt till för bidrag om man skall starta eget. Bor dessutom i glesbyggd om det hjälper?? All information och hjälp är tacksamt emottaget!!
:bump:

Det bidrag jag känner till är starta-egetbidraget. För att få det bör man ha varit anmäld som arbetssökande några månader. Det finns info om det på Försäkringskassans hemsida och på NUTEKs sida www.foretagarguiden.se och säkert på andra sidor, som Arbetsförmedlingen osv.

Annars känner jag inte alls till om det finns eventuella glesbygdsbidrag eller annat. Kolla dock upp NUTEKs Startlinjen, massor med bra information där. Lycka till!!

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
11 882
Senast: lilsan
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 408
Senast: Ceta
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 393
Senast: Lavinia
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 707
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka