Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
[...]annat fall ska jag köpa bett på måndag eftersom att jag kollade bettet för någon dag sedan och det är för STOOORT !
KL
upprepar mina tankar från tidigare inlägg.
Alla hackar på fodervärden, en tjej på 13 år här i tråden. Är det ingen som tycker att ägaren är oerhört oansvarig, eller låt oss vända på det - HÖGST ansvarig för att lämna ut sin häst till ngn i denna situation? det tycker jag. Det är ÄGAREN som bör skämmas och det är ÄGAREN som ger ridtravarna dåligt rykte i detta fallet. själv hade jag som ägare hellre tagit bort hästen än att lämna bort den under såna premisser.
Okej okej ,
jag har fått för mig att jag inte vill rida med hackamore och jag vet inte varför , har nog fått för mig att det kommer hända något :/ Någon dag här nu framöver ska min granne , som faktiskt kan väldigt mke om hästar , rida henne och få lite ordning på henne.
Om jag visste att utrustningen på tilla inte passade och massa mer skulle jag ju nog inte lånat henne skulle jag tro , men han sa ju inget om de .
men ändå han jag lånar hästen av borde inte han fixat och gjort så att det passar när han ändå rider / red henne? får prata med han om detta , annat fall ska jag köpa bett på måndag eftersom att jag kollade bettet för någon dag sedan och det är för STOOORT !
precis ! det är ju till för att fråga , tål ni inte de behöver ni inte läsa .
Jo jag hoppar småhinder med henne , det är min häst , ( min foderhäst ) då är det mitt ansvar och jag gör vad jag vill !
Men hon har ju inte stått i två år .. hon har blivit riden men inte lika ofta ! .
Sen skrittade jag och travade i början med henne , ganska ofta .