eyz

Trådstartare
Är det någon som brukar spela Betapet här?

Det nämligen så att jag måste besegra en herre men han är fruktansvärt duktig så jag behöver öva, öva och öva :devil:

Såååå.. om nån känner sig sugen på en omgång, hör av dej ;)
 
Sv: Betapet

Spelar där med då och då men det går inte alls bra för mig
 
Sv: Betapet

Gick ganska dåligt till att börja med, men börjar gå bättre nu. Har kämpat mig upp från 670 tillbaka till 950
 
Sv: Betapet

haha, jag fick det ännu mer bekräftat att jag är värdelös efter två matcher mot Hjartagna.. Hon var GRYM :bow: :rofl:
 
Sv: Betapet

Tja det är väll bara att lägga in i kompis listan eller så vet man om en Buke är online och spelar
 
Sv: Betapet

Hjartagna, tänkte bara berätta att jag nu vunnit över gossen som skulle besegras *stolt som sjutton*
Och jag är helt övertygad om att det är p.g.a. dig.. ;)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
653
Senast: miumiu
·
Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
10 087
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag vill bara gnälla av mig, så jag gör det här. Jag hatar att jobba, det har jag alltid gjort sedan jag började sommarjobba. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
3 440
Senast: Exile
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
2 125
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp