Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
OK! Du kan inte se det, men jag ser det hos dottern i omgångar då behovet efter att träna vid datorn i de olika spelen är oerhört viktigt för henne.Men ärligt hon är 3 år ! Jag kan inte se att en treåring har BEHOV av att sitta vid datorn och TRÄNA. Att hon frivilligt sitter vid datorn är inte problemet. Själv tycker jag att det är på tok för tidigt, datorn kommer hon nog att sitta vid så det räcker och blir över ändå vad det lider.
I vilket fall är det ju bra att du har hittat på att stänga av utan att tjafsa.
Varför kan man inte kommunicera med ett barn som tittar på TV/spelar dator?
Jag är mest förvånad över att man överhuvudtaget har strider om sånt som TV och dator när barnet är 2 snart 3 år. Ni får ursäkta, men jag förstår inte vitsen med att en liten knodd i den åldern skall ens ha tillgång till en dator.
Alla har vi olika barn och de har olika behov av olika saker!
Men blir man tilltalad så ska man svara. Och om barnet bara sitter framför TV'n en stund medan man håller på med maten t.ex. så kanske det är skönt för barnet med lite lugn och ro också. Är de igång hela dagen på dagis så behöver de säkert slappna av lite hemma sen.