Bestäm ditt nyårslöfte utifrån födelsedatum

Aldrig Snooza.

Det blir inga problem. Har aldrig snoozat i hela mitt liv. Har aldrig fattat poängen med att ställa klockan tidigare än man behöver för att ligga och bli väckt. Jag sover tills jag måste gå upp.

26055920_1752470971453122_7200514839694462492_n.jpg

Jag ska sluta klä på mig. Med tanke på att jag aldrig har byxor eller strumpor på mig hemma så känns det som ett löfte jag kan lyckas hålla.

Vilket är ditt löfte? :D

Jag ska börja ladda mobilen, men känns inte som det är aktuellt, är ju typ mobilberoende så den laddas ändå ofta :o

Liknande trådar

Hundträning Hunden min gnäller KONSTANT så fort vi inte är hemma. Hemma säger den nästan aldrig någonting. Men så fort vi åker i bilen, eller åker...
Svar
8
· Visningar
1 205
Senast: Nota
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 601
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
2
Svar
34
· Visningar
1 875
Senast: starcraft
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 563
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar