Beställt foto på världens finaste

snurpe

Trådstartare
Pga en mer sorglig tråd kom jag in på ALN:s hemsida. Jag visste inte ens att det var de som fotade vid loppen så detta var en stor hjälp :)

Hittade då en fin bild på världens finaste häst ( :love:) och beställde en färgkopia nu till billiga sommarpriser :bow: Hoppas hon hinner tävla något mer under sommaren så jag kan beställa flera lika fina bilder :D

Är hon inte underbart söt?
Strumpa

/snurpe

Nu hade det ju kommit in en till bild sen senaste loppet :love: Ännu vackrare :love: Självklart ringde jag upp dem och bad att få beställa den bilden också :D

/snurpe

Bra tips :idea:

Hittade vår uppfödning Transparentblanche .....kul kul !!!

Hallåååå "Lines" !!!!!!!.....ta en titt på din/vår häst där :banana:

Hittade min älskade fd sköthäst bland korten!! :love: :love:

Saknar honom.... !!! :crazy: :(

Men jag har så klart köpt segertavlan.Ni får komma förbi och kolla på den vet jag ;).
Lines-som väntat två år nu :p

Visste inte att det gick att beställa via internet nuförtiden.....telefonens tid är förbi.

...den som väntar på något gott :d :D

:D Hoppas de kommer snart korten! Ska bara fixa tavlor och hitta något bra ställe att sätta upp dem på :love:

/snurpe

mm.. man saknar dom verkligen.. men Starbuck verkar ha fått d bra nu, o gått kvalet o så på 18,3 så han borde nog må bra.. :)

inte för att det spelar någon roll, men väldans vacker på de bilderna var hon inte.. fast vacker enligt mig är när de är rent franska i typen och ser ut som små andalusier..som min!

hon kanske ser ut så utan allt krimskrams..

Vaddå krimskrams? Hon har väl inte mycket annat än en käk, en slaggjord och ett par benskydd på sig förutom huvudlaget och selen? :confused:

/snurpe

För att leva i det fria... nu används hästar som arbetshästar och jag är väldigt nyfiken på hur du tävlar i trav fullständigt utan utrustning...

/snurpe

:rofl:.......och även om vi alla föds nakna är det inte många som lever sitt liv som "nakenjanne" :p

hehe.. skulle inte ge mig på att täval nån travhäst utan grejs såklart.

men jag tycker faktiskt inte att travgrejset är så väldans snyggt på nån häst. Travare är oftast väldigt snygga, men få får chans att se det när tv bara visar svettiga hästar som knappt går att styra pga upphetsning eller stress.
Det är bara så jag menade..travare är ju täckta i grejer till skillnad mot ex dressyren.

Liknande trådar

Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
11 893
Senast: jemeni
·
Ridning Ja jag tänkte bara starta en liten disskution, kanske lite onödig, jag vet inte. Men jag vill gärna diskutera med andra och deras...
Svar
10
· Visningar
2 534
Senast: MattiZ
·
Övr. Hund Vi förlorade Alice i natt. Hon blev inte ens 6 månader gammal. Kopierar in ett inlägg jag har skrivit på vår hemsida: I natt hände...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
10 085
Körning Bättre sent än aldrig? (Jag KAN FORTFARANDE inte logga in på min hemdator ) Motivationen KOM tillbaka dagen innan vi skulle åka till...
Svar
5
· Visningar
1 451
Senast: Cämz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama