beställa boxar, men vart?

S

__Stilett__

vart kan man beställa boxar med skjutdörrar/öppningsbart galler.
dvs vart är det "billigast" att göra detta?

Sv: beställa boxar, men vart?

För att få det bästa och billigaste så be att få in offerter från flera företag för dina boxar.
Det finns många olika som säljer boxinredning, googla eller slå upp annonssidorna i en hästtidning, typ Ridsport. (Tyvärr så har jag plockat bort alla som jag hade från mina favoriter i datorn annars hade du kunnat fått flera av mig.)

Sv: beställa boxar, men vart?

Tänk på att frakten är dyr med dagens bränslepriser, och lägg in det i dina beräkningar.

Finns även begagnad utrustning ibland på Blocket t ex.

Vi handlade vårat på Varbergsboxen och är nöjda.

Liknande trådar

Anläggning Vi har möjlighet att ha öppna ”luckor” mot stallgången i fronten på hästarnas boxar. Min häst är extremt pillig så hon har tidigare...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 801
Senast: Tualma
·
R
Hästmänniskan Hej Jag och min syster har hästarna på samma lösdrift, men hennes häst har sönder min ponnys täcken. Hon nonchalerar det även om hon...
2
Svar
23
· Visningar
2 234
Senast: CaisaCax
·
Mat Jag har läst en hel del om nyttan med riktig Kombucha. Igår drack jag en vansinnigt god sådan, i flaska, från Roots of Malmö, den hade...
Svar
10
· Visningar
579
Senast: Stinaelin
·
Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 144
Senast: Tualma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar