Så vad är då ditt intryck av mig? Törs jag fråga det? Jag har haft konto på bukefalos för många år sedan. Mer el mindre aktivt. Jag läser ofta trådar som jag tycker är intressanta, dock mer sällan att jag kommenterar då jag tycker andra gör det nog så bra!Om du misstycker att din sarkasm möts med med samma mynt kanske du behöver se över dit sätt att uttrycka dig.
Jag vet inte om jag tror på konceptet, ingen har presenterat konceptet, vilket är det stora problemet här. Det finns inget att att bemöta, när ingen kan förklara hur det fungerar.
Det är bra arrogant och komma in som du gjorde med ditt första inlägg på forumet och tala om att du inte har tid men boxen är fantastisk. Den typen av inlägg kommer nästan undantagslöst från folk med egna intressen.
Och din fortsatta konfrontativa inlägg när du raljerande med mitt inlägg, om hur upprörd jag blivit får mig inte direkt att ändra intycket jag fick av dig.
Här, i denna tråd, hade jag faktiskt något att skriva, då jag har provat boxen, både själv och på mina hästar.
Jag skrev aldrig att det var ” fantastiskt”.
Men, Jag skrev precis det jag tyckte.
Scanningen var femstjärnig, och jag BLEV mycket positivt överraskad.
Såå... nu kvarstår två frågor...
- jag kommer in som ”ny” på ett forum där du tydligen vet betydligt mer om spelets regler och vilken ton man ska hålla... tycker du själv att du föregår med gott exempel?
- vad menar du med din fråga om jag fick se mina resultat tredimensionellt?