Besegrad för första gången ever??

Sv: Besegrad för första gången ever??

En häst som säljs avelssto har förmodligen anledningar till det... annars hade de nog sålt den som tävlingshäst för en betydligt större summa pengar?

Sv: Besegrad för första gången ever??

Jo självklart är det så, tanken är inte att tävla henne, tanken är bara att motionsrida henne lite.... En tävlingshäst som inte går särskilt höga klasser kan ju säljas som avelssto utan att det är några problem att rida dom så att säga...

Men en positiv sak är att hon redan blivit mkt rundare om ryggen, inte så kantig att alla ben sticker ut (liten överdrift..) så tömkörning, lite ridning har gett resultat..
Men skippar nog ridningen helt, som det ser ut just nu iaf!:)

Liknande trådar

Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
20
· Visningar
2 089
Ridning Min häst är diagnostiserad med en allvarlig Kissing spine som vi har rehabat sedan början av året och behandlat ryggen två gånger...
Svar
15
· Visningar
1 426
Senast: Cs218
·
Hästhantering För 1 år sedan köpte jag en ny häst. Hon gick igenom besiktningen utan anmärkning och förra ägarna sålde henne pga att hon inte trivdes...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 559
Senast: Badger
·
Ridning Jag börjar undra om en del människor (då syftet jag på mig själv) aldrig kommer lära sig att rida bra. Har ridit till och från i 20 år...
2
Svar
34
· Visningar
4 462
Senast: Roxy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Ratsit
  • Vad gör vi? Del CCV
  • Kallbad