Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, eftersom hästvärlden börjar bli så upplyst att vi inte använder deras ursprungliga produkt, var de tvingade att komma upp med något nytt för att få till någon försäljning och inte tappa en hel marknadsgrupp
Jag hade uppskattat om det hade varit min häst att såret blivit tvättat med ett medel som håller såret rent. Det är mycket bakterier i stall och häst miljöer.
Utspädd i rätt mängd Jodopax har jag inte märkt av att såren är mer svårläkta eller att det tar längre tid för såren att läka. Där i mot är det vikigt att hålla såret rent. Koksalt, tvål ioch är inte alltid tillräkligt. Men fungerar många gånger.
I mitt stall använder vi Jodopax till sår och koskalt i små engångs engångs flaskor till ögon och för att tvätta rena sår utan jord ,strö.
Men är antagligen från stenåldern då jag tycker att Jodopax är bra och såren blir sällan infekterade.
Ja jodopax i en koncentration som dödar bakterier påverkar även celltillväxt i såret vilken innebär att man måste balansera läkning mot att döda bakterier.
PL