Belöningstips

Jag halvtorkar bara, så de är torra på ytan och "läckert" sega inuti. Förvaras frysta till strax före träning.

Går ju göra med vilket kött som helst, köp nått billigt med kort datum, tärna och torka ett par timmar i 50 grader.
Ja, det har du ju rätt i.

Har du testat något på tub? Typ ost eller leverpastej.
Annars är mina hundar helt galna i Orijens frystorkade godis. Men då får man inte vara rädd för att det får kosta "lite"..

Det brukar finnas fp med ½ kg fryst kycklinghjärta och kycklingmage på bl a Willys. Kokas och delas sen i lagom bitar. In i ugnen en lite kort stund så att det torkar till på ytan. Måste frysas för att hålla sig.

Liknande trådar

Hundträning Hundgodis kan ju lukta en del, och i mitt fall så får mina hundar t.ex. frolic om vi tränar hemma - vilket gör att händerna efteråt...
Svar
12
· Visningar
783
Senast: __sofia__
·
R
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
812
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Som rubriken lyder antyder vill jag prata bäddar. Senast jag hade hund (10 år sen drygt) hade jag ingen bädd till honom, förmodligen för... 2 3
Svar
53
· Visningar
1 814
Övr. Hund I mitt område finns några hundägare med reaktiva hundar. Ibland händer det att dessa hamnar bakom mig och min hund på promenaden om de... 2 3 4
Svar
77
· Visningar
3 881
Senast: sidensvans
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vem kör och varför?
  • Bojkott av butiker
  • Kaffechoklad?

Hund, Katt, Andra Djur