Belöningstips

Jag halvtorkar bara, så de är torra på ytan och "läckert" sega inuti. Förvaras frysta till strax före träning.

Går ju göra med vilket kött som helst, köp nått billigt med kort datum, tärna och torka ett par timmar i 50 grader.
Ja, det har du ju rätt i.

Har du testat något på tub? Typ ost eller leverpastej.
Annars är mina hundar helt galna i Orijens frystorkade godis. Men då får man inte vara rädd för att det får kosta "lite"..

Det brukar finnas fp med ½ kg fryst kycklinghjärta och kycklingmage på bl a Willys. Kokas och delas sen i lagom bitar. In i ugnen en lite kort stund så att det torkar till på ytan. Måste frysas för att hålla sig.

Liknande trådar

Övr. Hund Hundägare nuförtiden ringer veterinären för hunden ätit några tomater, riskakor eller chips och åker raka vägen och kräker hunden om den...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
5 470
Senast: monster1
·
Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
548
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 831
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 112
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka