Men om man har t ex en travare som startar...hästen ger alltså MAX av vad den kan prestera(Ni har väl förmodligen inte högpresterande djur vad jag fattar det som) VAD prestationen blir vet ingen förrän efter ett lopp...eller hur
Skrittmöjligheterna är kanske dåliga och du har 40 mil hem mitt i vintern....då ger jag Arnica till mina hästar...som jag märkt så många hundratals ggr hjälper cirkulationen och ökar tempot på utförseln av DESSA slaggprodukter(måste jag förklara igen??) även vid hingstslagsmål då hästar sett ut som schweizerostar har jag gett medlet, och normalt hade inte hästarna kunnat röra sig dagen efter, men dom var helt oberörda och såren var läkta på 5 dagar....Homeopatarnica är helt överlägset, det är bara synd att fler inte har märkt detta
Bara för att kanske varken ni eller era hästar inte lyckats få på er ordentlig mjölksyra innebär det inte att andra inte kan få det.......
Sen alla syntetiska mediciner ...stress...överutfodringar av alla de sorter...smärtor...sjukdom kan framkalla slaggprodukter som inte har möjlighet att ta sig ur på normalt sätt, VAD är det för fel att hjälpa till på traven, att ge sin häst en hygglig chans att vara lika smidig dagen efter en maxprestation
Starlito...DINA inlägg ligger på verkligen hög nivå dom
Varför kan du inte köpa att folk o fä verkligen BLIR bra av dessa medel......missunnar du dom det på nåt sätt, och varför skulle mina hästar behöva gå på analys för att dom kan ha slaggprodukter
...Du är ju bara inte sann