om jag ska vara ärlig så skiter jag i den stora allmänheten, JAG vet att det fungerar..och du VET INTE om det funkar eller inte....fördelen med homeopatica är ju att får du fel medicin så händer inget alls, det ger nästan aldrig biverkningar(tror det finns ett fåtal medel som kan ge det)
Det jag retar mig på är att ni så ihärdigt påstår att det INTE funkar...när ni inte ens vet det...
Jag tycker jag har en fördel att jag håller på med alternativa behandlingssätt till hästarna, det ger mig försprång inom travet
sen kan jag tala om att jag började ta ett blandmedel häromdagen själv...jag har inte på flera månader kunnat sova en hel natt för varje gång jag skall flytta mig har jag haft så förbannat ont i ryggen...i 2 nätter har jag sovit som en stock, och tar mig obehindrat ur sängen varje morgon...för MIG är det fantastiskt, och jag TROR inte på nåt förrän jag sett/märkt det heller...så placebo biter inte på mig.....sen vad ni än säger så bryr jag mig inte...det är bara synd att ni förstör för andra som kanske tror på det ni säger.....homeopatica är faktiskt en tillgång...billigt o harmlöst.
Det finns en massa klassiska preparat jag ALDRIG skulle ta...även om de var utförligt testade....Ta bara butta, finadyn,Quadrisol....hur gulliga är dom mot magen då????