Belissimo M

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Sara-Ida
  • Startdatum Startdatum
S

Sara-Ida

Har någon av er sett en exteriörbild eller videoclip på hingsten? Jag vet knappt någonting om honom och har inte hittat så mycket info - så jag tänkte fråga er bukisar om hjälp! Bilder på avkommor, statistik, tävlingsresultat, möderne - allt ni kan komma på. :bump:

Sv: Belissimo M

Jag gillar honom skarpt:love:. Jag har också hört att han har ett gott psyke och temprament som han verkar förärva. Jag tror att de som betäckt med honom här i Sverige varit mycket nöjda med avkommorna men på utländska sajter har en många uttryckt besvikelse över att han skulle vara en "end-product". Säkerligen beror det på vilket sto man har, med rätt sto kan jag inte tänka mig att det skulle bli tokigt! Jag har själv varken sett en ren exteriörbild eller fått några siffror på benen, därför gick han bort för mig.

TACK! Ska sno gubbens dator, för av någon anledning funkar inte videon med mac. Konstigt att det är så svårt att hitta en exteriörbild. Jag vill se hingstarna nakna ju! :p

Jag gillar honom skarpt:love:. Jag har också hört att han har ett gott psyke och temprament som han verkar förärva. Jag tror att de som betäckt med honom här i Sverige varit mycket nöjda med avkommorna men på utländska sajter har en många uttryckt besvikelse över att han skulle vara en "end-product". Säkerligen beror det på vilket sto man har, med rätt sto kan jag inte tänka mig att det skulle bli tokigt! Jag har själv varken sett en ren exteriörbild eller fått några siffror på benen, därför gick han bort för mig.

Ja, visst fick väl Bandolero superpoäng i treårstestet på Strömsholm? Såg honom aldrig, men har för mig att han segrade i både dressyr och hoppning. Blev lite nyfiken! Håller med du, utan exteriörbild och bensiffror är det lite för mycket av en chansning. Men han är en av de där hingstarna som finns tillgänglig som jag vet för lite om. Peking är en annan - om någon har info om honom tar jag tacksamt emot den också! :banana:

Han verkar vara en trevlig hingst! :love: Den som kan något om honom får gärna berätta det för lilla mig. :idea: Han nedärver alltså ett mycket gott temperament? Vad passar han för typ utav ston?

Puttar lite! :bump:
Ingen som vet något mer om herren i fråga?

Reds under ett års tid av Svensken Johan Svensson och de kvalade tillsammans till Unghäst VM.

Belamour som står på Flyinge är e Belissimo M... För övrigt så är planerna att få mitt sto dräktigt med Belamour i år (står på seminstationen nu så vi får se..). Belamour gick ju riktigt bra på bruksprovet och ska vara en riktigt trevlig och lugn hingst.. Såg honom "live" på Strömsholm och föll direkt...

Liknande trådar

Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 520
Senast: KesoNeso
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 820
Relationer Jag har en pojkvän som jag upplever blir utnyttjad av sin bonusfamilj (bonussyster med man) både för pengar och för tjänster och skulle...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
11 239
Senast: Oh_really
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 782
Senast: Johanna1988
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Senast tagna bilden XVI