Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tittade på just den men kan de verkligen inte slicka igenom den? Tänker om den är mjuk och ganska kort att han kan trycka ihop den eller få ut tungan ändå och på så vis kunna slicka ändå?Titta på "Baskervilles hound" munkorg, mjukt gummigaller.
Har du något tips på någon du vet är bra? Det här är verkligen helt ny mark för mig. Behovet har aldrig funnits tidigare (på tidigare hundar har tratt eller ring fungerat bra vid behov) och jag känner mig helt vilsen.Ja det kan det. Det finns stora, rymliga gallerkorgar som hunden både kan hässja och dricka i
Har du något tips på någon du vet är bra? Det här är verkligen helt ny mark för mig. Behovet har aldrig funnits tidigare (på tidigare hundar har tratt eller ring fungerat bra vid behov) och jag känner mig helt vilsen.
Som jag då Tyvärr finns inga sådana affärer inom rimligt avstånd annars vore ju det det enklaste. Djurbutikerna här ger jag inte mycket för tyvärr. Jag får väl beställa hem några och testa helt enkeltJag är kass på munkorg. Vi äger inte ens någon
Jag hade tagit med hunden till en välsorterad hundbutik och provat ut en modell på plats.
Jag tittade på just den men kan de verkligen inte slicka igenom den? Tänker om den är mjuk och ganska kort att han kan trycka ihop den eller få ut tungan ändå och på så vis kunna slicka ändå?
Ajdå Har du något annat tips?Det kan dom säkert. Tonto kan plocka upp leksaker även med en baskerville på. Gallermunkorgar är inte bekväma enligt mina hundar, och inte för mig heller - när dom kommer och ska gnugga av sig på mig.
Tack! Att jag inte tänkte på den genialiska men enkla lösningenAbsolut! Jag kör alltid korg! Oftast räcker vanlig kennelkorg,. Men ibland måste man tejpa lite. Här är alltså bara ena sidan tejpad eftersom såret sitter på höger sida. Han kan dricka och på nått jäkla sätt leka ocksåVisa bifogad fil 23960