Hippocampus
Trådstartare
Sv: Behövs det en ledare?
Jag har aldrig skrivit att han är bättre än någon annan men han forskar på hästbeteende osv, han är utbildad inom forskning och har dessutom ridit svår klass i 3 dicipliner, därför anser jag att han har lite mer att komma med i detta fall än ex MR (sen är jag "flum-människa" också ).
Jag startade tråden för att själv få lite mer intryck och kanske tankar om just ledarskap när det gäller hästar.
Tråden nämner AM, därför jag tog honom som exempel (eftersom han tydligen har så mycket bättre metoder än MR...)
Att vara utbildad säger mig ingenting. Har träffat på psykologer jag ALDRIG själv skulle vilja gå till som är utbildade och arbetat som psykologi i många många år. Det finns också folk som inte är utbildade som ger en betydligt mer.
Så den faller jag inte för. Ska jag tro på något ska det bevisas. Vilket jag inte sett detta bli.
Om du nu vet exakt. VAD är det då du sätter dig emot och varför?
Jag har aldrig skrivit att han är bättre än någon annan men han forskar på hästbeteende osv, han är utbildad inom forskning och har dessutom ridit svår klass i 3 dicipliner, därför anser jag att han har lite mer att komma med i detta fall än ex MR (sen är jag "flum-människa" också ).
Jag startade tråden för att själv få lite mer intryck och kanske tankar om just ledarskap när det gäller hästar.