Behöver lite råd!

Sv: Behöver lite råd!

Jo om man som Mysaan inte är riktigt ok i kroppen - som ni ser fick hon inte ens ett tack för hjälpen heller..
Skitfolk finns det

Chokladmousse skrev:
Herregud, så jobbigt är det väl inte att mocka. Jag mockar 7 boxar varje dag, det är inte särskilt jobbigt.
För mig tar det 1 timme att mocka 1 box eftersom jag måste ta det superlungt för att öht klara det. Hade jag varit helt frisk hade jag bara ryckt på axlarna och mockat.

I vårat stall gör vi så att vi ställer in hästarna oavsett om boxarna är mockade eller inte. Dels för att det kan bli farligt att lämna 1,2 eller 3 hästar ensamma kvar ute när man tar in resten, men också för att OM det hänt hästägaren något allvarligt som gör att denna inte kan ta sig till stallet och inte har en tanke på att ringa någon annan och be om hjälp så står dennes hästar iaf inne i sina boxar och har fått något kilo hö att tugga på. :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 597
Senast: Lavinia
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
20
· Visningar
1 636
Hästvård Hej! Va ute och red gör 1,5 månad sen och hästen tappade en sko i galopp och började halta. Vi gick hem och hovslagaren kom dagen efter...
2
Svar
23
· Visningar
1 961
Senast: animalasia
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 122
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpcykel
  • Målbilder för trubbnosar.