S
sinda
Har problem som jag upplever i ridningen och det är att jag upplever att jag hamnar till höger, å även sadeln hamnar till höger speciellt i vänstervarvet känner jag detta!. Har flera hästar å flera sadlar å känner det mer el mindre på alla så det borde ju vara hos mig felet ligger i. Men jag vet bara inte vad det är som är fel! Hur jag sitter fel å hur jag ska komma till rätta på det!. Ibland känner jag mig som prinsessan på ärtan eller vad det var har påpekat det till ngr tränare jag ridit för men ingen har kunnat se att jag sitter snett eller kunnat hjälpt mig. Å detta störa jag mig på HELA tiden. Det känns bara fel i vänstervar.
Vet ngn nån superduktig människa som kan hjälpe en med sådan här? som kanske är utbildad sjukgymnast med el liknande? jag har ju även problem å ont i ryggen, å det e ju klart att man spänner sig oxå när man tycker det känns fel.
Jag behöver verkligen hjälp med detta för det känns som jag inte kommer ngnvart i ridningen pga detta.
Tips, ideer m.m. allt är välkommet!!
Vet ngn nån superduktig människa som kan hjälpe en med sådan här? som kanske är utbildad sjukgymnast med el liknande? jag har ju även problem å ont i ryggen, å det e ju klart att man spänner sig oxå när man tycker det känns fel.
Jag behöver verkligen hjälp med detta för det känns som jag inte kommer ngnvart i ridningen pga detta.
Tips, ideer m.m. allt är välkommet!!