Behöver hjälp med layout.

astronaut

Trådstartare
Okej, detta är väl i sig ett i-landsproblem men kan inte komma överens med mig själv om hur jag ska göra i min book journal.. Två alternativ men ska bara välja en.

Alternativ 1: En mindre bild på bokomslaget med ytterst lite text om vad jag tyckte om boken osv bredvid. Blir två böcker per sida då.
Alternativ 2: En större bild på sida 1 och en möjlighet att skriva lite mer om boken och kanske även kunna lägga till några bra citat från boken.

Jag gillar båda men får bara välja en.
Jag läser runt 100 böcker/år om det gör någon skillnad.
hur.jpg
 
Jag röstar på tvåan. Ettan känns lite för plottrig, och jag som brukar ha många åsikter om vad jag läser skulle prioritera mer skrivutrymme.
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 975
Tjatter Ni är alla varmt välkomna till Bukes stora nyårsfest! Detta år är det en färgsprakande maskeradbal som anordnas av Idahoe och...
52 53 54
Svar
1 060
· Visningar
39 648
Senast: Hedinn
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
20 650
Hästvård Eftersom jag inte har något att göra och lite tankar att skingra sitter jag här på lördagskvällen och nördar ner mig i min hästs...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
8 809

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Köp av häst
  • Dressyrsnack 17
  • Regler sportkörning

Omröstningar

Tillbaka
Upp