M

mizz_perfect

Skulle ni tänka er köpa begagnade hästprylar så som schabrak, träns osv till eran häst. Begagnat menar jag med saker i bra skick men som inte ser sprillans ut.

Om inte varför?

Sv: begagnat?

Lädervaror av god kvalité köper jag gärna begagnat
men inte schabrak, lindor, borstar och dyl. Det kostar så lite, slits så fort och det känns frächare med nytt

Absolut!! Mera saker för mindre pengar. :) Hur bra som helst.

Det är inte några specipika saker jag gärna köper begagnat.. När jag känner att jag kan göra en bra affär så gör jag det :D

Schabrak, täcken, grimmor och sånt ska vara i MYCKET bra skick om jag ska köpa det begagnat, dvs oanvända felköp i princip.

Men sadlar, bett, träns, sadelgjordar och liknande kan jag absolut tänka mig att köpa begagnat om det är något jag verkligen vill ha. Vette tusan om jag öht skulle ge mig på att köpa en NY lädersadel, förresten...

Absolut! Så länge det inte är nå fel på grejjerna är det ju nästan det bästa! man har mycket pengar att spara där...

Jag koper mycket saker begagnat. Jag har sa mycket hastar som kommer och gar, och jag behover standigt fornya sadelkammarens innehall. Hade det inte varit for begagnad-marknaden hade det blivit jattedyrt for mej.

Jag koper de flesta grejer begagnat, aven fast jag koper mycket nytt ocksa. Det beror ju lite pa vad det ar for nagonting. Jag kopte varldens snyggaste hopp-brosta begagnad for bara 30 kr!! Jag har kopt det mesta begagnat, tacken, schabrak, trans, sadlar, bett, martigal, osv, osv. Hittar man nagonting man gillar sa ar det helt klart bast att kopa begagnat.

Det spelar egentligen inte sa stor roll tycker jag, for i de flesta fall sa blir ju grejerna begagnade nar man har haft dem sjalv ett tag. Vad ar det for skillnad?

Visst, men då skall det var i bra skick. Hästeriet är så dyrt ändå att alla sätt att spara in lite slantar är värda att överväga. Jag vill gärna ha kvalité och då är en enkel väg att gå att handla saker som inte är sprillans nya.

Men textilier blir ganska snabbt ofräscha så det köper jag bara om det är felköp som inte är använda.

Absolut!

Men då ska grejerna vara i bra skick och utav god kvalité med. Men sadlar, träns, sadelgjordar och saker som är gjorda utav läder skulle jag defintivit kunna köpa.

Skulle även kunna tänka mig och köpa vissa schabrak och täcken om de skulle vara av god kvalité, och fräscha. Annars skulle jag satsa på och köpa nytt, vad beträffar sådana, lite mindre grejer.

Liknande trådar

Utrustning Jag skulle så gärna vilja ha ett eget hästsläp. Problemet har varit att jag bara har B-kort och ingen bil som kan dra. Nu står jag dock...
2
Svar
20
· Visningar
987
Senast: tara
·
Hästmänniskan Jag är på väg och ska sälja min häst. Tänkte fråga vad hon som har haft honom på foder och även är den som köper vill ha för saker...
Svar
2
· Visningar
434
Senast: WildHorse
·
Fordon Jag ska slå slag i saken och ta BEkort och köpa en begagnad bil. Vad ska jag leta efter? Ska alltså dra bra och vara ekonomisk i inköp...
6 7 8
Svar
156
· Visningar
5 466
Senast: lizzie
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 302
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka