Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men är du säker på att det var ögonen som var röda, så den inte var röd runt ögonen vilket är väldigt lätt att förväxla om man inte tittar noga.
Förresten, när ni skriver OT, vad menar ni med det?
Vet att skimlar ljusare häsatr i överlag har ju lättare att få hudcanser melanom eller vad de heter.
Finnt täcken att ha på under sommaren som skyddar mot solens strålar.
Alt schampoo med solskyddsfaktor
Skulle det inte hålla i slutändan så kan du ju ta egna föl på honom eller låta honom bli en kul tävlings-valack!
I mitt huvud så ser jag ögonen. Men det kan mycket väl vara en efterkonstruktion. Men då fanns iallafall annonsen.
Tillhör dom som tycker folk använder kniven för lite snarare.eller en kul Tävling-HINGST för varför ska man klippa dem direkt bara för att det inte går så bra på första bedömningen, jag tycker fler borde (som har kunskap och möjlighet förstås) behålla sina hingstar och inte va så snabba med kniven det finns för få hingstar på tävlingsbanorna tycker jag och alla behöver ju inte vara förstaklass för att få tävla
det kan ju visa sig att om du tävlar honom så får ni mycket goda resultat och folk vill betäcka med honom pga av det med.
tror det finns många födelar med hingstar på tävlingsbanorna bara de kan sköta sig vill säga/folk är kunniga..
men de visar ju hellre upp sig än vad en valack gör och de har ofta en mkt vackrare utstrålning m.m.