Bedövningar vid förlossning?

Sv: Bedövningar vid förlossning?

:rofl::rofl: Tredje gången gillt :rofl::rofl:

Då funkade det för mig, så antingen var gasen slut de två första gångerna eller så var det jag som inte fick till det. Det är jättekul när det funkar... Billig fylla :rofl: :rofl:
 
Sv: Bedövningar vid förlossning?

:rofl::rofl: Tredje gången gillt :rofl::rofl:

Då funkade det för mig, så antingen var gasen slut de två första gångerna eller så var det jag som inte fick till det. Det är jättekul när det funkar... Billig fylla :rofl: :rofl:

Haha, nä du, jag skaffar inte ett tredje barn bara för att se om lustgasen eventuellt skulle funka tredje gången.....:rofl::rofl::rofl:

(Skulle det, hypotetiskt, bli en tredje gång skulle jag begära kejsarsnitt eftersom tvåan kom ut med sugklocka.....)
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag visste inte om jag skulle fortsätta i min första tråd "vem tar du med till förlossningen?" eller om jag skulle skapa en helt ny...
2
Svar
22
· Visningar
3 764
Senast: Milosari
·
Gravid - 1år Det här kan bli lite rörigt, jag ber om ursäkt på förhand. Jag och maken har en dotter på 1.5 år. Hon är det bästa som hänt oss och...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 820
Senast: gulakatten
·
Övr. Barn Sonen född -16 har redan stora problem i skolan, det är mycket slagsmål och skolpersonalen verkar inte ha någon koll på hur och varför...
2 3
Svar
59
· Visningar
15 529
Senast: Milosari
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
33 525
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp