Bebismage!

Status
Stängd för vidare inlägg.
C

corona

Har surfat runt på familjeliv en stund och kollat på bebismagar.

Jag nojjar upp mig extremt. Vissa har ju jättemycket mage väldigt tidigt under graviditeten. Jag har ingen bebismage alls, däremot en gnutta extra "fläsk"...

Är väldigt rädd, kanske lite extra p.g.a missfallet för ett år sedan...

Men visst är det väl inte konstigt att man inte har fått sin mage i v.15?

//corona- som känner på sig att hon har jagat upp sig lite för mycket i onödan :( :crazy:
 
Sv: Bebismage!

Nä det är inte konstigt alls. Beror på hur du är byggd osv. Min mage började synas först i vecka 20, går nu in i vecka 23 och inte syns den ännu heller speciellt mycket om jag har löst sittande kläder på. Jag är 177 cm lång och har lång rygg så det finns bra med rum för livmodern......Men med en tajt topp så syns det nog nu att det är en bebismage och inte bara ”lönnfetma” :D !
 
Sv: Bebismage!

Jag hade ingen bebismage i v.15. Kunde fortfarande ha mina vanliga kläder.
I v.22 kunde man ana en bebismage på mig.
Det är mitt andra barn, och det brukar synas tidigare då.
Bebisen är fortfarande så liten i v.15 så magen har ingen anledning att puta.
På vissa gör den det mycket pga gaser tror jag :p
 
Sv: Bebismage!

Jag hade inte heller någon mage vid den tidpunkten, sen en liten bula vid UL i v 18. Nu är jag i vecka 32 och har äntligen fått mammamage vilket är trevligt för då ser man inte bara fet ut...

Tror att vi alla är väldigt olika med hur vi växer. Bäbisen mår säkert ypperligt ändå!!:)
 
Sv: Bebismage!

anar vi en retushering av en tatuering som du inte vill visa? hmm.. :rofl:
 
Sv: Bebismage!

ingen fara! på mig syntes det i v.18 om jag hade tighta kläder på mig. och nu syns det oavset vilka kläder jag har på mig och jag går in i v.30 idag! :love:
 
Sv: Bebismage!

FridaJ skrev:
anar vi en retushering av en tatuering som du inte vill visa? hmm.. :rofl:
Kanske :angel:

Lite meninglöst att inte visa ansiktet om man visar upp sin feta tatuering som vem som helst som sett mig känner igen :p (men det tänkte jag inte på när jag började ta bilderna - kunde ju vänt andra sidan till...)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
22 897
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 691
Senast: fejko
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 338
Senast: Calmiche
·
Småbarn Sonen 4,5 år har haft det lite kämpigt på förskolan i höst. Alla hans vänner slutade för att börja på skolan, och han har inte riktigt...
2 3
Svar
40
· Visningar
9 066
Senast: Soapbubble
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lukt från kattlådan
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp