Beach 2017

Tack för tipset! Såg någon recension om att de var rätt genomskinliga, vad tycker du?

Skorna är normala i storleken skulle jag säga, jag har 38-39 och har 39 i dessa, är ju normalt att ha något större storlek i träningsskor. De är något bredare i modellen vilket passar mig bra, tex Nikes träningsskor är ofta för smala för mig.

Klockan ringde 04:30 i morse, trevligt :p Men somnade strax efter 21 så jag fick rätt bra med sömn ändå. Promenerade massor igår så kände mig rätt mör på kvällen ändå, inga problem att somna :up:

Nu blir det två intensiva dagar med jobb, ingen träning men massa stå och gå. Den svåraste utmaningen är att få i sig ordentlig mat under dagen, det kan bli allt från restauranglunch till att någon slänger åt en en kanelbulle för att man inte ska svimma :p

Mm jag har förstått det med.. Och då tycker jag alla andra proteinpulver jag någonsin smakat smakar skit också.. :p Men har hittat en sort som fått väldigt bra recensioner, men det är ganska dyrt därav att jag inte köpt det ännu :angel:
Försöker äta ordentliga portioner av bönor och nötter dagligen! Och gärna tofu eller sojastrimlor eller sånt annars :up:
Då får du nog i dig rött mycket protein. Du kan ju testa att räkna på det för att få ett hum. Kanske behöver du inget extraprotein:up:

Tack för tipset! Såg någon recension om att de var rätt genomskinliga, vad tycker du?

Skorna är normala i storleken skulle jag säga, jag har 38-39 och har 39 i dessa, är ju normalt att ha något större storlek i träningsskor. De är något bredare i modellen vilket passar mig bra, tex Nikes träningsskor är ofta för smala för mig.

Jag tycker de är ett av de få tights som inte är genomskinliga!:confused: Och jag brukar rata ganska många pga av det!

Eftersom maken är sjukskriven och ungarna hemma pga magsjukan så kunde jag ta sovmorgon till halv 7 och sen går en längre morgonpromenad än vanligt :) Nu har jag landat vid skrivbordet med min gröt bredvid tangentbordet.

Styrka på schemat ikväll och ridning på lunchen :)

Redig träningsvärk i axlar, bröst och lår :D Idag tänkte jag köra biceps, triceps, mage och rumpa (om låren tillåter). Blir det inte för sent tänkte jag springa 20 min på bandet också så träningsvärken får röra lite på sig :)

Planerar om ridningen och skippar det idag. Rider i morgon bitti eller på lunchen i morgon istället så går jag ut med familjen en sväng på lunchen idag istället :)

Sitter just nu med världens ångest och ångrar ihjäl mig att jag valde den runda jag valde i morse. Min ursprungsplan sket sig nämligen för att det var en traktor och män med motorsåg i vägen, och jag tänkte att det var dumt att utmana ödet. Valde en annan runda precis i närheten, vi red den när E var ute i söndags och då var det inga konstigheter. Försvaret spred ut ganska stort singel på den vägen för några år sen när de bommade igen sina gamla anläggningar från 80-talet, men som sagt var det inga konstigheter när vi red där sist (förra vändan jag hade häst här ute var anläggningarna kvar). Givetvis lyckades ponny trampa på en sten och få upp den i sin hålvägg som spökade en massa förra våren. Hon kändes okej från ryggen, men när jag kratsade hoven sen var hålväggen full med sten och hon linkade ute i hagen sen. :arghh::cry:

Förra året tog det evigheter att få bukt med skiten och i år har det redan varit alldeles för många käppar i hjulet för ridningen. Orkar inte. Nästa gång hovslagaren kommer ska skorna på fram men eftersom vintern har envisats med att komma tillbaka hela tiden har jag väntat för att slippa brodda.

Innan stenen skötte sig ponny i alla fall kanon. Jag trodde aldrig det skulle kunna gå att rida ut ensam på långa tyglar på henne :heart. Men nu känns det ännu mer surt med en lång viloperiod igen bara för att jag valde fel jäkla väg.

Tänk att de där skulle jag också tipsa om @zassoo! Jag har haft mina i tre år nu och de är ytterst o-genomskinliga. De bästa tights jag nånsin haft! Dock tycker jag mig minnas att @Tassetass nämnde att Nikes tights blivit sämre ganska nyligen, så det kan vara så illa att de börjat snåla in på kvaliteten. Jag vet inte, jag har inte provat några nya exemplar utan mina har som sagt ett par år på nacken...

Jag har precis lyckats tigga till mig några minuters massage av mina ömma muskler. Jag visste väl att jag skaffade en sambo av en anledning! :D

Imorgon ringer klockan en timme tidigare än vanligt och jag ska pipa iväg på ett kettlebell-pass 6.45. Jag är inte supertaggad alltså, men det blir nog skönt när det är klart!

Jag har precis lyckats tigga till mig några minuters massage av mina ömma muskler. Jag visste väl att jag skaffade en sambo av en anledning! :D

Imorgon ringer klockan en timme tidigare än vanligt och jag ska pipa iväg på ett kettlebell-pass 6.45. Jag är inte supertaggad alltså, men det blir nog skönt när det är klart!

Det är en anledning till att jag gift mig också :D ;)

Körde biceps, triceps, lite mage och rumpa igår. Äldsta dottern på snart 5 år var med hela tiden :love: Sen när ungarna lagt sig sprang jag lite intervaller på bandet :)

I morse gick jag upp 5.50 för att rida. Kom iväg runt 6.30 och fick ett bra pass med hunden springandes bredvid :)

Solen skiner och blåser idag! Men jag försöker vara positiv till blåsandet eftersom det torkar upp snabbare ute och blir inte lervälling i hästhagen. Blir nog att gå ut och leka lite på lunchrasten :) Någon träning tror jag nog inte det blir idag.

Usch @Kiwifrukt, jag hoppas att ponnyn friskar på sig fort! Ni som just hade börjat komma igång så fint!

Tack fina du. Ja, det känns så himla, himla typiskt, särskilt när jag inte ens hade tänkt rida den rundan från början. Ska åka upp nu och kolla till henne, så blir det ett samtal till hovslagaren i början av nästa vecka om att sko fram för så här kan vi inte ha det.

Idag verkar jag ge fan i att träna. Det krockar med min kvalitétstid med en vän, och ärligt talat är det nog mest för att jag är noll och inget sugen på det passet jag fått av min pt.
Ska ge det ett par chanser till, men nä, finns risk för att jag kommer säga att jag vill byta det. Wääh.

Kanske blir en promenad bara, innan jag ska sätta mig i bilen tre timmar för ännu mer kvalitetstid med några andra vänner :love:

Tack fina du. Ja, det känns så himla, himla typiskt, särskilt när jag inte ens hade tänkt rida den rundan från början. Ska åka upp nu och kolla till henne, så blir det ett samtal till hovslagaren i början av nästa vecka om att sko fram för så här kan vi inte ha det.
Jag håller tummarna för att det inte är så illa som du befarar!

Idag verkar jag ge fan i att träna. Det krockar med min kvalitétstid med en vän, och ärligt talat är det nog mest för att jag är noll och inget sugen på det passet jag fått av min pt.
Ska ge det ett par chanser till, men nä, finns risk för att jag kommer säga att jag vill byta det. Wääh.

Kanske blir en promenad bara, innan jag ska sätta mig i bilen tre timmar för ännu mer kvalitetstid med några andra vänner :love:
Äsch, du har väl tränat en del i veckan ändå? Och själavård får faktiskt komma före träning ibland, jag är övertygad om att det ger bäst resultat i längden!

Jag kände mig mer död än levande när jag vaknade i morse, men masade mig iväg till gymmet i alla fall. Mycket nöjd med detta! Passet var lika lagom jobbigt som förra gången - rejält tufft men inte så att man kände att man skulle tuppa av liksom (förutom vid sista omgången burpees, men då tog jag det lite lugnare helt enkelt). Helt klart en bra början på fredagen! Om det ändå var lite lättare att komma upp på morgonen bara...

Liknande trådar

• Låst
Kropp & Själ (Jag vet att det finns folk som åker utomlands senare i år, men beachsäsongen är över i det här landet så nu tycker jag att det är dags...
100 101 102
Svar
2 022
· Visningar
86 917
Senast: Praeterea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Uppsittningspall?!