Ooh, får man följa dig på insta?
Absolut! sofiajohanna1 heter jag där
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ooh, får man följa dig på insta?
Så pass! Det känns som att jag har hängt här i all evighet, men när jag tänker efter kom jag nog inte in förrän i slutet av 2013 eller nått... Men vi har ju faktiskt träffats på riktigt, tror jag? På nån buketräff i Lund för ett par år sedan?Egentligen är jag en återvändare! 2012 när jag tränade som mest och bodde i England var jag mycket aktiv i dåvarande beachtråd! Vissa av er känner jag igen från "den tiden" (även om jag känner igen de flesta av er efter 11 år på buke ) Men vet att jag fick mycket pepp, råd och stöd av buke, så det känns skönt att vara tillbaka!
Men gud vad coolt! Jag blir alldeles starstruck å dina vägnarApropå Styrkelabbet så kommenterade han igår på en film på min instagram där jag gör frontböj och sa "Riktigt snygg teknik!" Blev rätt mallig då, haha!
Jo, jag tror att det ligger något ett par kvarter från jobbet. Min förra PT "konverterade" faktiskt till crossfit för ett år sen, så jag skulle kunna fråga honom om jag kan komma och prova. Det verkar så hiskeligt dyrt bara...Haha, det ser ut som att passet borde tagit typ 2 timmar
Det är faktiskt jättekul! Vill redan tillbaka o köra igen men nu är vi borta tors-sön så det får bli på måndag eller tisdag nästa gång... Men har du inte någon box i närheten du kan testa? Du bor väl i en storstad eller har jag fel?
Så pass! Det känns som att jag har hängt här i all evighet, men när jag tänker efter kom jag nog inte in förrän i slutet av 2013 eller nått... Men vi har ju faktiskt träffats på riktigt, tror jag? På nån buketräff i Lund för ett par år sedan?
Jajemen, jag minns! Hon (?) var väldigt söt, om än lite försiktig!Ja visst har vi det! Jag hade med mig hunden på min avtar Det var våren 2014 tror jag, när jag precis flyttat till Skåne.
Jaa precis! Hon är änglahund numera, pga sina rädslor. Men som tur är så har man många fina bilder kvarJajemen, jag minns! Hon (?) var väldigt söt, om än lite försiktig!
Åh men nej vad sorgligt! Stackars liten, men bra av dig att låta henne gå vidare då istället för att lida.Jaa precis! Hon är änglahund numera, pga sina rädslor. Men som tur är så har man många fina bilder kvar
Träningsvärk i ryggen kan vara bland det värsta som finns! Kan knappt sitta upp! Tur att fredagar är en lugn dag.. Blir gym idag med, men tror kanske att det blir cardio. Eller träningsprogrammet från Styrkelabbet.. Men sträckte mig lite i baksida lår igår tror jag, så är himla stel.