Välkommen tillbaka @GardenAngel Vet vi var aktiva samtidigt ett tag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma här! Speciellt på helgerna då jag har fullt upp. Jag har även svårt för att äta på morgonen på jag inte har någon aptit. Men för mig har måltidsersättning funkat! Jag är ju även lat så hoppar hellre över måltider än fixar en frukost att ta med. Men måltidsdryckerna är ju redan färdigblandade (pulvret kan jag inte dricka för det smakar pyton) så har alltid ett gäng i väskan. Då vet jag iaf att jag har fått i mig lite näring!Fått i mig frukost vid en rätt "normal" tid idag Hoppas kunna fortsätta med detta framöver En grej som inte är så bra för mig, viktmässigt, är att jag har lätt för att hoppa över måltider. Kan lätt gå en hel dag och inte äta förrän på kvällen (och gärna sent på kvällen då), vilket inte är det bästa… Behöver verkligen få rutin i måltiderna.
Jag har börjat tvinga mig själv att äta frukost, tänker att får jag in vanan så bör den sitta i ett tag. Kör mest smoothies till frukost, idag blev det banan och mango på ca 680kcalSamma här! Speciellt på helgerna då jag har fullt upp. Jag har även svårt för att äta på morgonen på jag inte har någon aptit. Men för mig har måltidsersättning funkat! Jag är ju även lat så hoppar hellre över måltider än fixar en frukost att ta med. Men måltidsdryckerna är ju redan färdigblandade (pulvret kan jag inte dricka för det smakar pyton) så har alltid ett gäng i väskan. Då vet jag iaf att jag har fått i mig lite näring!
Vet att flera här gillar Styrkelabbet. Är det någon som har köpt hans e-bok? Blev nyfiken nu när jag såg att den fanns
Oj vad duktigt! Tanken är att jag ska gå över i perodisk fasta sen och köra 16:8. Då kommer frukosten falla inom fasteperioden, så vill inte riktigt vänja in mig på frukost. Körde PF innan och trivdes väldigt bra på detJag har börjat tvinga mig själv att äta frukost, tänker att får jag in vanan så bör den sitta i ett tag. Kör mest smoothies till frukost, idag blev det banan och mango på ca 680kcal
Börja prenumerera på nyhetsbrevet så får du e-boken.
Mina måltider har tidigare hamnat inom tidsramen för PF, utan att jag haft det som mål, men vill vänja mig av med att äta så sent som det ofta blivit så försöker få i mig så mycket som möjligt tidigare under dagen så jag inte stannar uppe så sent. Vill liksom få till en "normal" dygnsrytm och mer regelbundna mål innan jag börjar trixa med det igen.Oj vad duktigt! Tanken är att jag ska gå över i perodisk fasta sen och köra 16:8. Då kommer frukosten falla inom fasteperioden, så vill inte riktigt vänja in mig på frukost. Körde PF innan och trivdes väldigt bra på det
Du får börja jobba som lärare! Igår gick jag och la mig 20.15 När man sover kan man inte äta.Mina måltider har tidigare hamnat inom tidsramen för PF, utan att jag haft det som mål, men vill vänja mig av med att äta så sent som det ofta blivit så försöker få i mig så mycket som möjligt tidigare under dagen så jag inte stannar uppe så sent. Vill liksom få till en "normal" dygnsrytm och mer regelbundna mål innan jag börjar trixa med det igen.
Börja prenumerera på nyhetsbrevet så får du e-boken.
I alla fall en av dem! Den som heter typ "bygga muskler och bränn fett" måste man köpa, den om rörlighet får man gratis
I alla fall en av dem! Den som heter typ "bygga muskler och bränn fett" måste man köpa, den om rörlighet får man gratis
Ooh, får man följa dig på insta?Apropå Styrkelabbet så kommenterade han igår på en film på min instagram där jag gör frontböj och sa "Riktigt snygg teknik!" Blev rätt mallig då, haha!