Morgonpromenad avklarad vid 6 i morse och nu har jag precis ätit upp den himmelskt goda gröten Innan lunch idag kommer hovslagaren så min lunchrast blir att hjälpa honom hålla hästar. Ska sluta lite tidigare idag och hämta barnen för att sen möta upp maken på badhuset. Gissa om vi har uppspelta barn Det var så himla längesen vi var på badhuset. Ska bli roligt Vi packade väskan redan i morse och ungarna har väl inte haft sina badkläder sen i somras. Hoppas de passar
Har träningsvärk sen träningen igår! Körde rätt hårt så jag får se hur det blir med träning ikväll. Eventuellt att jag kör lite mage och rumpa istället så får armar, bröst och rygg vila lite Vi tänkte satsa på en tidig kväll ikväll. Maken är väldigt trött och jag vill läsa lite Så träningen blir av om det finns tid, annars får det bli i morgon istället.
Har träningsvärk sen träningen igår! Körde rätt hårt så jag får se hur det blir med träning ikväll. Eventuellt att jag kör lite mage och rumpa istället så får armar, bröst och rygg vila lite Vi tänkte satsa på en tidig kväll ikväll. Maken är väldigt trött och jag vill läsa lite Så träningen blir av om det finns tid, annars får det bli i morgon istället.