Beach 2014 del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
1 h bodybalance blev det som sagt, vi var bara tre stycken så det var gott om plats. Ny koreografi, jag gillade den! :)

Nu ska jag hem och äta TACOS!! :D Hoppas alla har en härlig fredag!

Det har jag!

Obeachigt med min semester: daimtårta och veteöl.
Beachigt med min semester: sol och bad, terränglöpning på Knalleleden (varmt, backigt, vackert), cykling mellan Ulricehamn och Borås efter gamla banvallen, vandring i Dalsland, samt ett intervallpass vid eminenta motionsgården Tavlan i Dals Ed (i år utan vilsespringning). Jag har somnat gott på kvällarna!

Jag har precis cyklat 8,5 mil på 3 h och är heeeelt färdig. Pust. Stannade och åt glass efter 2 h och den smakade såklart gudomligt (även om jag fick äta snabbt då den smälte snabbare än jag han säga "jordgubbsdaiquirisorbet").

Nu ska jag slänga mig upp på min pålle och rida ner till vattnet och ta ett dopp med honom! :)

1 h bodybalance blev det som sagt, vi var bara tre stycken så det var gott om plats. Ny koreografi, jag gillade den! :)

Nu ska jag hem och äta TACOS!! :D Hoppas alla har en härlig fredag!
Var den lätt eller svår?
Ska gå på bodybalancepasset imorgon. Hade gärna gått idag om det inte vore för extrapass på jobbet (men å andra sidan är det väl viktigare att betala hyran än att träna ;) )

Var den lätt eller svår?
Ska gå på bodybalancepasset imorgon. Hade gärna gått idag om det inte vore för extrapass på jobbet (men å andra sidan är det väl viktigare att betala hyran än att träna ;) )

Lite småknepig skulle jag säga! Ganska mycket jobb för benen och framför allt höfterna får mycket uppmärksamhet. Får se vad du tycker om det :)

Lite småknepig skulle jag säga! Ganska mycket jobb för benen och framför allt höfterna får mycket uppmärksamhet. Får se vad du tycker om det :)
Det lät... intressant. Hade helst haft första passet med Linnea för hon är mycket tydligare och lugnare. Men nu får det bli som det blir

För jag har köpt nya löpskor idag! :D
Knallade in på löplabbet i stan och sa att jag behöver nya skor.. :p Testade huuuur många olika som helst (kändes det som iaf..) de kollade på mina fötter, provade ut storlek, blev filmad när jag sprang osv..
Kom hem med ett par mycket sköna Asics gel DS sky speed 3 herrmodellen tydligen.. :p Men det skiter jag i, de sitter som de ska och är sköna!! Ska invigas imornbitti efter jobb och så ska jag tydligen springa Pålsjöterrängen 5km den 2augusti.. :D

För jag har köpt nya löpskor idag! :D
Knallade in på löplabbet i stan och sa att jag behöver nya skor.. :p Testade huuuur många olika som helst (kändes det som iaf..) de kollade på mina fötter, provade ut storlek, blev filmad när jag sprang osv..
Kom hem med ett par mycket sköna Asics gel DS sky speed 3 herrmodellen tydligen.. :p Men det skiter jag i, de sitter som de ska och är sköna!! Ska invigas imornbitti efter jobb och så ska jag tydligen springa Pålsjöterrängen 5km den 2augusti.. :D

Då så, då kan vi dra ut och springa nu då! ;)

Idag blev det fredagsmys i form av backträning med grannen i 27 grader varmt... vi valde att bara promenera upp 6 gånger samt göra 120 djupa knäböj med kroppsvikt, det bara droppade svett! :grin:

Fick för övrigt 4 träningslinnen, en sporttop och 2 tights av henne som hon inte längre använder :love:
Helgen blir totalt obeachig med hotellfrukost, grill och massa vin imorgon, haha.

Idag tog jag bort min anmälan till I'm a runner-loppet som går imorgon. Har absolut ingen lust att springa det och dessutom behöver jag verkligen fokusera på uthållighetsträning. Snabbhetsträning har låg prioritet för tillfället. Så planen är istället långpass imorgon. Idag blir det möjligtvis lite yoga, förmodligen plaska runt i vattnet lite men annars vila :)

Idag tog jag bort min anmälan till I'm a runner-loppet som går imorgon. Har absolut ingen lust att springa det och dessutom behöver jag verkligen fokusera på uthållighetsträning. Snabbhetsträning har låg prioritet för tillfället. Så planen är istället långpass imorgon. Idag blir det möjligtvis lite yoga, förmodligen plaska runt i vattnet lite men annars vila :)
Jag funderar på att göra detsamma :/
Har inte tränat alls mycket löpning senaste tiden, och att lalla runt 5 km med mest promenad kan jag lika gärna göra hemma och därmed slippa tågkrångel.

Idag däremot ska jag testa nya bodybalancepasset :bump:

@cili Jamen precis. När man nu kan avanmäla sig och det inte har kostat några pengar så är det ju bara att låta bli.

Vad tyckte du om passet? :)

Alltså... Springa i typ 26 grader klarar jag, men 30? 31? 32? Njae... Kommer bli ett löppass idag, men det lär bli väldigt, väldigt sent. Imorgon förmiddag ska jag och sambon träna ben, sedan är träningsveckan avklarad.

Hade vilodag igår efter att ha kört på bra mån-tors med löpning - styrka - löpning - styrka. Passade på att strössla vilodagen med såväl glass som pizza, och ett bilköp. :D Nu saknas bara körkortet. :angel:

@Tassetass Kul med ny bil! Och imponerande att du springer när det är svinvarmt ute, jag gör mest ingenting:D

Ja, det kommer bli så himla mycket roligare att övningsköra med en ny bil! :D Och det blir mer motiverande att övningsköra med skruttbilen vi har nu också, jag ville ju kunna ratta nya pärlan när den kommer om ett par månader.

Mvh vill absolut inte ha körkort eller köra bil men har insett att det är nog bara att acceptera att det behövs...

@Tassetass Jag har körkort men avskyr att köra bil, när jag skaffar bil ska den vara skruttig och pytte så den är lätt att ratta och parkera (och så det inte gör nåt om jag råkar köra in i en stolpe):D

@cili Jamen precis. När man nu kan avanmäla sig och det inte har kostat några pengar så är det ju bara att låta bli.

Vad tyckte du om passet? :)
Haha som alltid när det är sagt att det ska köras ett nytt pass så blir det inte så. Hon körde det gamla en sista gång. Får väl bli det nya på torsdag istället, men det är lika bra det för då är det Linneas pass. Hon är mycket lugnare och förklarar bättre.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka