Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Sleepan Du med! Antar att det är asrövvarmt hos dig med?
Åh vad ledsen jag blir av att läsa det du skriver Att du tänker så elakt om dig själv. Jag tror inte alls att du är så ful. Det är säkert samma för dig så som du skriver till mig, att det sitter i ditt eget huvud. Har du någon hjälp, någon att gå och prata med för att få hjälp med din självkänsla?Känner igen och har nog ett stort självhat. Jag viktnojar inte direkt, jag är liksom så ful ändå så det spelar ingen roll och jag väger mer eller mindre. På sätt och vis är det "tryggt" att vara ful, för jag tänker att risken är mindre att nån vill ha sex med mig (fast det har ju uppenbarligen inte funkat, folk vill ligga med mig hur ful jag än är).
Jag är helt övertygad om att människor ser hela dig och inte bara din mage! Tänk folk som är höggravida, inte ser man bara magen då? Dessutom, även om din mage svullnar så tror jag inte den är så stor i verkligheten som den är i ditt huvud.
Jag äter kvarg som jag mixar med björnbär/hallon/jordgubbar och sen in i frysen till dagen efter. Tar fram den på morgonen kör den 1 minut på lite halvlåg värme i micron och sen får den tina ca 15 minuter när jag gör iordning annat. Sen är det som att äta glass typ, underbar konsistens och väldigt gott. Jag vill ha den ganska hård så därför väntar jag bara en kvart men vill man ha den krämigare kan man ju micra lite mer eller låta den stå några minuter till.Kl
Vad äter ni till frukost?
Känner att min kost behöver läggas om rätt ordentligt, mackor till frukost varje dag känns inte optimalt
Smaksätter kvargen och bären med flytande Hermesetas för att det ska bli lite sötare och inte så skarp smak.Jag äter kvarg som jag mixar med björnbär/hallon/jordgubbar och sen in i frysen till dagen efter. Tar fram den på morgonen kör den 1 minut på lite halvlåg värme i micron och sen får den tina ca 15 minuter när jag gör iordning annat. Sen är det som att äta glass typ, underbar konsistens och väldigt gott. Jag vill ha den ganska hård så därför väntar jag bara en kvart men vill man ha den krämigare kan man ju micra lite mer eller låta den stå några minuter till.
Förut åt jag havregrynsgröt med 1 dl äggvita i och sen mandelmjölk/sojamjölk till del.