Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hehe, ha med sig badkläder och doppa sig vid någon offentlig strand däremellan?Jag bor tyvärr ute i hooden, så det tar lite tid att åka dit för att duscha och byta om.
Ja, jag hoppas att jag kan bli lika pepp på det som jag är på träningen nu. Grejen är ju att jag går ju ronder på jobbet och det är typ min favvotid på jobbpasset. Jag går helt in i min egen värld och dagdrömmer järnet.Så PW borde ju vara något som lockar ut mig, men inte hittills. Måste nog få in en rutin bara. Nu under sommaren är det ju så fint också, och så har jag en sambo som är trött och lägger sig tidigt. En PW då istället för att lägga mig på soffan vore ju asbra?
Balans är ju ett asbra ord, jag ska försöka fokusera på det när jag fnular kring det.![]()
KL
Jag körde Grit idag, och det var sååå skönt! Roligt! Dock kände jag att jag hade lite ont i knät i första benböjen, det gick dock över när jag kom igång. Hoppas att det inte är återkommande, orkar inte mer skador nu!Men annars var det skitbra, hur najs som helst! Nytt program också, mycket jobbigare än det förra!
![]()
Trollunge, vet du vilket nummer det var på programmet du körde?![]()
Tack!Sjukt grymt pb på benböjen!!