Beach 2013 del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013 del VII

Blä, sitter i valet och kvalet, ska jag ut och springa?
För: skönt efter, bra med träning
Mot: supervindigt, motigt nu när jag redan sitter ner:p
 
Sv: Beach 2013 del VII

Tom jag var ute o sprang idag. Och om jag pallar borde alla palla. :D


*knapp*

Inte haft tid att vara aktiv i tråden det sista, men gör ett försök på ryck igen nu. :p
Var på utbildning inför sommarjobbet lör-sön och det blev en hel del gående då. Idag gav jag mig ut på min gamla runda när jag började försöka lära mig jogga. :D

Rätt stolt över hur mycket jogg jag orkade, först ca 4,5 minuter, sen typ 8 och till sist runt 9. Totalt var väl rundan på drygt 5km och kommer inte ihåg om det var 40-45 minuter totalt. Supernöjd att jag orkade springa såpass långa omgångar. :) Mår jag dugligt på 1a maj kör jag samma runda då. :)
 
Sv: Beach 2013 del VII

Klart du ska ut! Snöra på skorna utan att tänka över det... Res dig upp och bara gör't liksom! Jag kom ut på en promenad till eftersom sambon kom hem och frågade om vi skulle ta en sväng, jag började tänka efter men struntade snabbt i det och bara begav mig ut trots riktigt ruggväder ute :p
 
Sv: Beach 2013 del VII

Kanon, duktig du är :)

kl

Här är det sådär, sambon är magsjuk... Själv har jag bara lite feber och känner mig hängig men risken är ju stor att jag också blir drabbad :crazy: Total vila som gäller här, jag hade hoppats kunna skrapa ihop ett par kilometer till på utmaningen men det är väl tveksamt i dagsläget :p
 
Sv: Beach 2013 del VII

Vad duktiga ni är som ger er ut och lyckas (verka här iallafall :angel:) vara taggade trots kasst väder! :)

Själv är jag inne på vilodag 3, och har ännu mer ont i halsen än i början av helgen. Aja. Jag har ätit apkasst och gått ner ett kilo, så nu är jag lite mer taggad på att dra ner på portionsstorlekarna.

Hur går det förresten med utmaningen? Jag ligger som vanlöigt hopplöst sist, men ska vi köra en månad till? Eller? :)

Quelina: Vad jobbigt för dig att det är såhär. Och tänk på att om du behöver bli inlagd så är det för att din kropp behöver det, bättre att du blir det och får en bättre grund att jobba ifrån om det inte går att du är kvar hemma för ditt livs skull? :)
 
Sv: Beach 2013 del VII

Yey det blev en runda på 5 km på ca 32 minuter.:) Hade bara tänkt springa rundan på 3,3 km men tänkte "om jag springer 5 km så kan jag skriva det i beach-tråden och känna mig ännu duktigare";) HAHA så det blev 5 km!

En mils rask promenad är ju skitbra! Det är mycket längre än vad man tror:D
 
Sv: Beach 2013 del VII

Jag tror jag ligger 10a eller nåt i utmaningen så ingen tron-placering men jag tycker vi kör nästa månad med? För mig är det bra pepp:)
 
Sv: Beach 2013 del VII

Har jag förresten sagt att jag hatar min gps? Varför i helvete slutar den mäta efter 200 meter för att sedan börja mäta igen när när jag nästan är hemma? Vart tar mittenpartiet vägen??
 
Sv: Beach 2013 del VII

Jag är INTE duktig. :p
Lunch ute, bio & godis efter det, glass & chokladsås till fika... Och nu gör pojkvännen och jag morotskakemuffins....

Dock ska jag iaf på Body Pump :)

Och jag tycker absolut vi ska köra en ny utmaning! Alltid skoj att ha något att jobba för, även om jag inte är i närheten av toppen! :p

Trist att halsen är sämre :(
 
Sv: Beach 2013 del VII

Jag kör gärna en månad till! :) Kul att se hur mycket kilometer man lyckas skrapa ihop.

Trist att halsen känns sämre :(
 
Sv: Beach 2013 del VII

Jag har ätit onyttigt varenda dag i säkert en vecka. :p

zass, ja, jag hoppas att det går över nu så jag kan börja träna som planerat, och att det stannar borta sedan. :)
 
Sv: Beach 2013 del VII

Bra jobbat där ;) Härligt när Beachtråden fungerar som motiverande i sig, haha!

Apropå ny utmaning är jag också på!! :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 529
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Jag har insett att det är dags för mig att tackla min tandvårdsrädsla.. fobi.. men hur gör man? Jag har inte varit hos tandläkaren på...
Svar
9
· Visningar
268
Kropp & Själ När jag var ung tonåring, sisådär år 2000, fick man hem produktprover med infoblad i brevlådan. Ibland delades de ut i skolan också har...
Svar
10
· Visningar
591
Senast: movi
·
Kropp & Själ Blev lite inspirerad av tråden under Barn som behandlar FHM's rekomendationer om skärmtid. Vad har man egentligen en padda till? I min...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 429
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Sekretessbrott?
  • Håravfall
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp