Beach 2013 del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013 del VII

Alltså wtf?
Jag cyklade en mil också, trots att jag inte var sugen.

Herregud.
Det är väl antagligen viktångesten som sätter in och styr.
Jag är nämligen nere på min kropps trivselvikt (har legat ganska stadigt här i typ 3-4 år), och vet hur SJUKT svårt det är för mig att ta mig därifrån.

Fy fan.
 
Sv: Beach 2013 del VII

+ Piloten och Sleepan: Tack! Känner mig inte så jättenispirerande just nu, iom krånglande benhinna:mad: men jag kommer nog igen förhoppningsvis!

knapp.

Sprungit 4 km på löpband nu:D Det blåser så jäääkla mycket så jag ville verkligen inte ut i den motvinden *lat*:angel: Iaf, 1 km uppvärmning, 2 supertusingar (2 km) och 1 km nerjogg. Benhinnan kändes lite, men gjorde väl inte direkt ont iaf!
 
Sv: Beach 2013 del VII

Bra gjort att träna trots osuget! :banana:

Trollunge: Här blåser det också sjukt mkt! Inget kul alls att vara ute så jag förstår att du valde bandet! Vad skönt att benhinnorna kändes bra :D


kl

Gick 1 mil igårkväll med en kompis, trots blåsten var det lite sommarfeeling! Vindarna var varma och vi bara gick och gick, sjukt najs :D

Idag har två kusar blivit ridna, varav den ena knockade mig! Klarade mig som tur var undan svullnad/blåtira, men det sved till rätt bra :p
Sen har jag kört lite träning hemma!
plankan 2 x 1 min
breda armhävningar (fusk) 15 x 2
tighta armhävningar (fusk) 10
Situps 10 x 4
armbåge-knä(ingen aning vad övningen kallas) 16 x 2
rockring (4 kg) 20 min (blev sugen när ämnet var upp nyss :D )

Nu dags för jobb och så får vi se om jag orkar pallra mig till gymmet efter :)
 
Sv: Beach 2013 del VII

Kl!

Ok jag börjar känna mig någorlunda nöjd med saker och ting. Slutade röka i januari, fick återfall ett par dagar i slutet av mars, men har inte rökt något sen dess!

Träningen har börjat gå helt ok.
Denna veckar har jag väl tränat någorlunda:

Tisdag: Plankan, crunches och en annan magövning.
Onsdag: Cardio, styrketräning samt 3 magövningar.
Idag: Plankan 1 min x 3, crunches 50-100 x 3 bollövning samt promenad/jogging 5 km. Får väl vara helt nöjd!

Blir hur som helst väldigt inspirerad och motiverad när jag ser alla här som tränar på och sliter. :)
 
Sv: Beach 2013 del VII

Skönt att du fått till bra träning!

*kl*

Idag blev det bara promenad till och från jobbet, drygt 8 km totalt dock så jag är nöjd! Känner mig helt slut som artist så ikväll är det vila och återhämtning som gäller. Tänker försöka ta mig iväg och springa en liten sväng imorgon dock.
 
Sv: Beach 2013 del VII

MalanMjöl: Ditt löppass lät grymt med, och vilken jäkla backe, och 600 meter lång:eek: Förstod att det "bara" blev fem vändor, annars hade det ju blivit 6 km sån backe ju!

Hmm haha har tänkt helt fel där, tyckte väl att den längden inte kunde stämma med längden på passet jag fick ihop. Backen är nog snarare ca 100 m, inte 600... :angel: Men fortfarande brant! :p

Precis kommit hem efter att ha åkt vid 6.30 imorse. Ridit en häst och sen jobbat (i kall carport igen) egentligen tänkt min trevliga fredagsbox men har segat mig så mycket nu så lär inte hinna dit. Blåser som F*n här med så egentligen mest lust att ta en varm dusch och få värmen igen...
 
Sv: Beach 2013 del VII

Kl

Köpt en feeet jävla godispåse. Varför??
Får bli tentagodis imorn, så hela ska icke ätas upp! Nu blir det kycklingsallad med efterlängtad pojkvän! Äntligen :love:
 
Sv: Beach 2013 del VII

Själv har jag inte tränat, ätit en halv påse ostbågar och ska snart käka middag från Max så en godispåse är väl ingen stor grej? :) Nåja, imorgon och söndag ska jag träna iallafall, det ska bli skönt. Värken i handen har gått ner betydligt, så jag tror att jag ska kunna träna utan problem. :)
 
Sv: Beach 2013 del VII

Åh, prata om godis ni.
Jag sitter och motivationssurfar. ;)
När jag blir smal ska jag ha den här klänningen och se fantastiskt snygg ut:

halens_dress_omg_5171a31ee087c335f6929a84.jpg
 
Sv: Beach 2013 del VII

Jag är nämligen nere på min kropps trivselvikt (har legat ganska stadigt här i typ 3-4 år), och vet hur SJUKT svårt det är för mig att ta mig därifrån.

Fy fan.

Du klarar dig ta dig förbi den nivån! Gillar att du motivationssurfar en fredagskväll - det visar väl allt ;) Du skulle säkert vara apsnygg i den klänningen!
 
Sv: Beach 2013 del VII

Kl


Här verkar det inte varit nån vidare fart ikväll! Är alla upptagna med annat en fredagkväll kanske? ;)

Jag lyckades iallafall pallra mig iväg till gymmet efter jobbet och körde en timmes styrka för överkroppen, avslutade sen med två km på bandet på 8:50.
Finns en viss risk för träningsvärk imon! När jag för övrigt ska bära massa möbler = gratis träning :D
 
Sv: Beach 2013 del VII

Jag red igår! Woho! Dressyr blandat med lite bommar och jag lyckades lugna ner pållen och få henne i fin form (tills vi hoppade lite småhopp, då var det lögn i helvete att ta det lugnt:D)

Idag verkar vara en superfin dag så så snart jag tvättat klart kommer jag springa en runda och kanske gå en runda med:) soooooool!
 
Sv: Beach 2013 del VII

Igår hade pojkvännen gjort blåbärspaj med vaniljvisp när jag kom hem från ridningen, kan vara så att jag åt lite grann:d

Inte konstigt jag inte går ner i vikt när jag äter en massa onyttigheter hela tiden;)
 
Sv: Beach 2013 del VII

Kl

Aaaahhh jag var på fest första gången på typ hundra år igår, drack inte så mycket men är man ovan så kommer ju baksmällan ändå :cool: Lär inte bli så mycket aktivitet idag, kanske en promenad senare om jag känner mig bättre.
Hade iaf jättekul och dansade rumpan av mig vilket var asjobbigt :D
 
Sv: Beach 2013 del VII

kl

Herreguuud :angel:, vad jag är trött och seg och har ont i huvudet osv osv osv. YNK! :D Fast, jag satt bara hemma hela kvällen igår och sökte jobb i tretusen timmar och drack vatten. Då hade jag ju gääärna fått klara mig utan det här. ;)

Idag har jag tänkt träna lite, fast jag har fortfarande en helvetisk träningsvärk sen i onsdags. Det var inte ens så jobbigt, men bevisligen var det nyttig träning :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 536
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Jag har insett att det är dags för mig att tackla min tandvårdsrädsla.. fobi.. men hur gör man? Jag har inte varit hos tandläkaren på...
Svar
9
· Visningar
271
Kropp & Själ När jag var ung tonåring, sisådär år 2000, fick man hem produktprover med infoblad i brevlådan. Ibland delades de ut i skolan också har...
Svar
10
· Visningar
603
Senast: movi
·
Kropp & Själ Blev lite inspirerad av tråden under Barn som behandlar FHM's rekomendationer om skärmtid. Vad har man egentligen en padda till? I min...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 429
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp