Beach 2013 del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013 del VII

Jo tack! det blåser SOM FAN! Inte sugen på att gå ut nu men sitter hos en vän så jag är så illa tvungen. :p

Ja, angående blåsten har det blåst här med! Galet!! Såg sjukt komiskt ut när jag kom ut från universitet efter en lång dag och alla hundratals (tusentals?) cyklar som brukar stå på korson nu låg ner! Såg knäppt ut, trodde det varit en tornado eller nåt :D
 
Sv: Beach 2013 del VII

Ja, det är bra om du får tagga ner längre fram! Tror också det är bra att du håller igång med träningen, det är väldigt positivt på kroppen rent signalsubstansmässigt. :) Jag har varit superstressad och upplevt kroppslig respons på detta som är mycket obehaglig. De värsta grejerna gick över rätt snabbt efter att jag slutat känna mig stressad dygnet runt, vissa saker lever kvar ännu... Har till och med varit på läkarkontroll, men jag är frisk - som du. Men ja det lever kvar, många månader senare!

Haha ja praktiken är rätt najs nu! Fältsäsongen har rullat igång så nu kommer jag vara ute varje vecka. Kanske större delen av veckorna! Kommer nog få kuska runt lite i landet snart också... Så spännande. :D Har haft lite ont i halsen varje dag och lite förhöjd temp i en vecka nu, men nej jag har inte tid att vara sjuk så det blir det inget med! Vet egentligen inte helt hur jag ska hinna med allting som är planerat och som jag 'måste' vara med på inför mitt sommarjobb sedan. Får trolla :angel:
 
Senast ändrad:
Sv: Beach 2013 del VII

Å nej, din stackare! Det är verkligen hemskt när precis allt konspirerar emot en. Eftersom jag vill göra träning till något lustfyllt så försöker jag att inte träna när jag mår dåligt (ilska däremot är bra bränsle!) och det låter som du behöver vila idag och ta nya tag imorgon!

Ja verkligen.. Och som sagt är jag normalt inte en "glaset är halvtomt"-person men när det går emot mig, då går det verkligen skit.

Tack för pepp! :)

Det låter som en bra plan. Men fy för att skriva om ostbågar i tråden, nu blev ju jag suuuugen!! ;) :D Tur att jag inte har på jobbet, då är det inga problem att hålla sig borta från det. :) Plus att om jag har blir jag alltid sugen när min flirt ska gå förbi, och jag är less på att alltid äta precis då. :p

Mmmm det var gott!

Oh vad kul med en jobbflirt! Meeen jag har läst någonstans att det anses vara sensuellt att se en person av motsatt kön äta! The feeders may not be wrong ;) Hehe hittar dock inga källor på det nu men det var nån artikel som sa att blicken automatiskt dras till munnen när man ser en snygg person äta. Så tugga på!
 
Sv: Beach 2013 del VII

Mår du bättre nu? :)

Haha, ja men äter jag ostbågar har jag ofrånkomligen ostbågspulver på tröjan, och jag vet inte om det är så sensuellt? :D
 
Sv: Beach 2013 del VII

Ja det gör jag! Bara en gnutta ångest kvar men det känns helt okej. Kanske kan omvandla det till bra bränsle imorgon bitti!

Nu ska jag sova och för evigt glömma bort den här usla dagen!

HAHA mina jättebröst blir också helt fulla av smulor när jag äter ostkrokar eller chips! Sådär hett när man varit på tex bio och reser sig upp..
 
Sv: Beach 2013 del VII

Det tycker jag låter strålande! :) Sov gott! :D

Haha, jag har inte ens jättebröst som en ursäkt, jag är bara kass på att äta ordentligt. :p :D
 
Sv: Beach 2013 del VII

Haha, känns fan som tornado!

Emtherlia: Nu ligger jag med nerbäddad. Som tur väl är så har jag bara 5-6 min promenad hem(något längre idag när det blåste och jag har helt stumma ben efter löpningen, haha).
 
Sv: Beach 2013 del VII

Jaa, träningen mår jag toppen av! Så himla gott! Har tränat minst 4 ggr i veckan sen i januari(eller om det är februari...) förutom en vecka när jag var sjuk. Gött är det!
Skönt att du också var frisk, även om det är jobbigt att inte må bra. Det är i alla fall lite lugnande när man får höra att det inte är något allvarligt fel på en...

Finns det inget intressant att titta på här nere i Växjö så du kan praktisera lite här? Lovar att bjuda på fika. :D
 
Sv: Beach 2013 del VII

Nu har jag varit en bitterfitta och facebookklagat! :p

Fick startbevis från Göteborgsvarvet idag, och med det följer världens sämsta jävla träningstidning. Nämligen Aktiv Träning. Den är säkert jättebra...om man är man! Prenumererade ett par nummer på den förra året men med tanke på att precis allt i den riktar sig till män kändes den inte så aktuell. Vaaarför skickar man ut den till folk som ska springa ett lopp, när en väldigt stor del är kvinnor? Jag fattar verkligen inte. Hur kul är det för oss tjejer att läsa den liksom?
Tänkte bara mailat Göteborgsvarvet på deras privata mail, men så var det någon annan som skrivit om detta på deras facebook så då kommenterade jag under. Känner mig löjlig och dum och kommer säkert bli påhoppad, MEN nä. Inte okej.
 
Sv: Beach 2013 del VII

På vilket sätt är den enbart riktad till män? Tycker iaf att det är bra att du påpekar det, inte alls bitterfittigt! :)


kl

Jag har inte skrivit här på ett tag, men har hängt i kulisserna o läst vad ni har skrivit. Själv har jag varit sådär irriterande förkyld typ jättelänge = ingen träning, så nu är jag jättesugen på att träna, men det blir först i helgen som jag har möjlighet.
 
Sv: Beach 2013 del VII

Håller med Villagegirl, inte är det bitterfittigt inte. Tycker att de ska skämmas när de slentrianmässigt har mannen som norm, som de uppenbarligen gjort nu. Bra att du påpekar det, hur ska det annars kunna förändras? :)
 
Sv: Beach 2013 del VII

Ja, väldigt. :D Totalt oskyldigt men gör jobbet så mycket roligare. Alla borde flirta mer imo. :)
 
Sv: Beach 2013 del VII

Det är enbart män i hela tidningen. Tror det är typ en eller två bilder med en tjej på.
Där är ett stort uppslag där de testar löparskor - endast skor för män. De jämför kalsonger... Hela tidningen är bara så sjukt manlig!
/irriterad. Haha
 
Sv: Beach 2013 del VII

kl
:banana: Vågen idag=70 kg :D
Det innebär -2 kg den här månaden och nåt hekto från månadens mål (dvs att komma under 70 kg).
Dessutom är det minst lika bra som att få ny startsiffra, för enligt bmi är jag nu helt normalviktig :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 536
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Jag har insett att det är dags för mig att tackla min tandvårdsrädsla.. fobi.. men hur gör man? Jag har inte varit hos tandläkaren på...
Svar
9
· Visningar
271
Kropp & Själ När jag var ung tonåring, sisådär år 2000, fick man hem produktprover med infoblad i brevlådan. Ibland delades de ut i skolan också har...
Svar
10
· Visningar
603
Senast: movi
·
Kropp & Själ Blev lite inspirerad av tråden under Barn som behandlar FHM's rekomendationer om skärmtid. Vad har man egentligen en padda till? I min...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 429
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp