Beach 2013 del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013 del VII

Niya och zass, jag har kollat närmare, jag behöver inte ta ledigt för vårruset (kollade upp närmare och det var ju på kvällen, det fixar jag) så jag är på. Har inte anmält mig ännu, tänkte göra det i nästa vecka.

Sedan kör jag nog Stockholm Trail, vet inte när jag anmäler mig till den, de hade ju begränsat antal platser.

Jobbar när Parloppet är, tror jag inte kommer att ta ledigt för den, om ingen hojtar och gärna vill springa den med mig. *blink blink* ;)
 
Sv: Beach 2013 del VII

Nu går det lite dåligt i utmaningen! Om vi ska nå målet 2000 km skulle vi igår ha hunnit till 933 km, men vi är bara på 786 km.
 
Sv: Beach 2013 del VII

Niya och zass, jag har kollat närmare, jag behöver inte ta ledigt för vårruset (kollade upp närmare och det var ju på kvällen, det fixar jag) så jag är på. Har inte anmält mig ännu, tänkte göra det i nästa vecka.

:banana: jag ska anmäla mig så fort jag fått pengar!

Sedan kör jag nog Stockholm Trail, vet inte när jag anmäler mig till den, de hade ju begränsat antal platser.

Då blir jag ännu mer peppad att vara med! Men jag vill helst avvakta så jag känner att jag kommer fixa det... och då är jag frågan hur länge man vågar avvakta. Skulle du dit nåt för att testa i backen? Träningsdejt i hammarbybacken kanske? :D

Jobbar när Parloppet är, tror jag inte kommer att ta ledigt för den, om ingen hojtar och gärna vill springa den med mig. *blink blink* ;)

Jag vill inte springa den med dig för jag kommer sinka vårt resultat rejält.
 
Senast ändrad:
Sv: Beach 2013 del VII

Jag väntar med båda till att jag varit hos sjukgymnasten med min vad, vill veta att jag får springa innan jag anmäler mig. Men är jag bara frisk så är jag på! :D

Träningsdejt i backen asap efter sjukgynastbesöket tycker jag! :D Alltså, jag tror inte att jag kommer att kunna springa hela backen, men det gör väl inget? :) Ah, jag förstår.
 
Sv: Beach 2013 del VII

Jag väntar med båda till att jag varit hos sjukgymnasten med min vad, vill veta att jag får springa innan jag anmäler mig. Men är jag bara frisk så är jag på! :D

Förstår det, håller tummarna för att du får klartecken.

Träningsdejt i backen asap efter sjukgynastbesöket tycker jag! :D Alltså, jag tror inte att jag kommer att kunna springa hela backen, men det gör väl inget? :) Ah, jag förstår.

Haha, alltså jag kommer garanterat inte kunna springa hela backen! När jag tränade i Sundsvalls slalombacke körde jag lite olika varianter: springa en bit, gå en bit eller springa en bit och sedan sakta gå ned för att springa en bit upp igen. Och sen lite vila emellan. Nån mer kanske är sugen att haka på?
 
Sv: Beach 2013 del VII

Jippie! :banana:

Blueberry: Jag röstar på bukebeach! Jag brukar inte hashtagga men kan göra det för er skull ;) Jag heter sofiajohanna1 på instagram om nån vill följa. Mest katter och hästar men annat också :D
 
Sv: Beach 2013 del VII

Jag känner mig superseg idag, tror jag ska köra lite yoga och sen bara dö i soffan. Ska gå och lägga mig tidigt så att jag får ordentligt med sömn, tror att det är delvis sömnbrist som gjort mig såhär trött.
 
Sv: Beach 2013 del VII

Låter smart. Jag försökte springa i sandbacken här för ett par veckor sedan, jag sprang halvvägs sedan vände jag och joggade ner och sprang bort från den. :p Ska göra ett nytt försök med den när det töat så den inte är så blöt, annars får jag leta vidare efter en bra träningsbacke. :p
 
Sv: Beach 2013 del VII

*knapp*

-0.4kg sen förra veckan. Det är ett minus iaf. :) Kom i en av mina smalklänningar med så det känns bra. Bra det där med att komma i kläder, då märker man verkligen resultat.

trött idag men ska iväg på Crosstraining om dryga timmen.
 
Sv: Beach 2013 del VII

KL

Helloooooo, jag är tillbaka i beachandan!

Efter typ 3 veckor sjuk och återhämtande på soffan fick det vara nog! Lämnade klockan hemma och gav mig ut och sprang direkt efter jobbet. Hade inga planer på att springa långt eller snabbt eller egentligen springa mycket, bara att komma ut. För jävligt väder, blåser och regnar.

Blev 4.1 km på 37 minuter, gick kanske sammanlagt 10 minuter av dem. Fett nöjd och glad :) (Hade på endomondo i bakgrunden utan ljud eller påminnelser bara för att jag ju var tvungen att mäta nånting! :D)

Imorgon blir det lite gym efter jobbet och sen kanske ett lättare NTC-pass med en arbetskompis.
 
Sv: Beach 2013 del VII

Härligt att vara igång igen. Gött! :D

KL

Jag tycker BBeach13 (Buke låter konstigt och jag tycker det är SÅÅÅ drygt att jämt förklara för folk om Bukefalos. :p) :)

Nu ska jag alldeles strax iväg och träna Body Pump. Mår så jävla dåligt idag efter en konflikt i klassen... Denna har förvisso redats ut nu men jag känner mig nu dum istället för arg, typ. Hatar att bråka med folk...
 
Sv: Beach 2013 del VII

Taaaack!

Sleepan + Ananya: Ja verkligen! Och jag håller med dig Sleepan om hashtagsen, bbeach13 känns mer allmänt, bukebeach kommer alla fråga om och jag orkar inte förklara.. (Inte för att jag har någon jättemängd följare haha men ändå.)
 
Sv: Beach 2013 del VII

Hello!

Vi fick i helgen årets karta från hitta ut. Finns det i era städer också?
http://www.hittaut.nu/

Kul grej om man ändå ska röra på sig, dessutom kan man vinna saker :D vi har haft glädjen att få se på när folk försökt hitta en kontroll bakom vårt hus. Sedan kartan ritades har dock skogen blåst ner så skogslinjen stämmer inte med kartan. Stadsfolk som tar bilen ända hit ochi chinos och finskor som ska hitta kontrollen utan att skita ner sig är väl alltid kul...

;-)

I år kan jag ta många kontroller här i skogarna, så tänkte nog vara med och tävla!
 
Sv: Beach 2013 del VII

Men vilken kul grej!

Registrerade mig men det är en dryck vecka tills det drar igång i det närmaste området för mig, och ett par veckor till näst närmaste. Får se om jag faktiskt gör något dock. :D
 
Sv: Beach 2013 del VII

Ja gör det! Kul grej, känner att det är roligare när det är ett jippo ;) folk blir ju galna dock haha! Det är verkligen en tävling.

Såg Uppsala och Göteborg snabbt på sidan och vet att nåt liknande finns i Karlstad, dock inte säker på att det är under samma namn!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 530
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Jag har insett att det är dags för mig att tackla min tandvårdsrädsla.. fobi.. men hur gör man? Jag har inte varit hos tandläkaren på...
Svar
9
· Visningar
268
Kropp & Själ När jag var ung tonåring, sisådär år 2000, fick man hem produktprover med infoblad i brevlådan. Ibland delades de ut i skolan också har...
Svar
10
· Visningar
598
Senast: movi
·
Kropp & Själ Blev lite inspirerad av tråden under Barn som behandlar FHM's rekomendationer om skärmtid. Vad har man egentligen en padda till? I min...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 429
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp