Beach 2013 del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013 del VII

kl*

Den här tråden är verkligen grym! Så peppande och härlig stämning!

Jag var ju lite sur för tån som fick en spricka för exakt en vecka sen. Smärtan är kvar och det är fortfarande svårt att gå. MEN det fungerar prima att både cykla och köra konditions roddmaskin! WOHOO!

Så träningen fortsätter, det jag dock inte kan göra som jag är ledsen över det är riktiga armhävningar. Eller ja, några kan jag göra med bara en fot i marken. Kommer bli vrålstark!

Och godissuget är totalt borta sen jag började på riktigt med att ta tag i det där med att börja äta ordentligt. Livet är bra härligt!
 
Sv: Beach 2013 del VII

Just nu har jag inte ont i halsen så det verkar så. Käkar jag glass precis innan kan jag träna? :idea: ;) :D
 
Sv: Beach 2013 del VII

Krya på dig! Inte träna med halsont det är big NO NO! ;)

Jag är trött, varit iväg hela dagen och tillbringat några timmar utomhus i en svinkall carport för att kolla på gödningsprover! Så när jag nu äntligen kom in i värmen blev jag väldigt slö... Men boxpass om inbokat om en timme så bara att ge sig ut i duggregnet igen antar jag! :down:

Sleepan: det var snabbt fixat att komma ner under 60 igen!! :bump: Ha så kul ikväll vad du nu än väljer! ;)
 
Sv: Beach 2013 del VII

Ja, jag sörjer att det enda boxpasset här är när jag jobbar :(

kl
Går ju bra för mig i endomondo-utmaningen... Ca 8 km promenerade på 1½ h men glömmer mobilen hemma. Skillat.
 
Sv: Beach 2013 del VII

kl

Har nyss kommit hem från gymmet, tredje passet denna veckan! (kört varannan dag). Har en jäkla träningsvärk i sidorna+ryggen från förra passet så idag har jag ägnat mig åt lite andra muskler. Härligt att vara igång!
 
Sv: Beach 2013 del VII

Haha, ja. Det gick kvickt. Min kropp är ganska bra ändå. Så fort jag skärper till mig med maten och samtidigt tränar så tappar jag vikt ganska snabbt. Jag vill ju såklart ner under 60 "på riktigt" snart, för nu litar jag inte riktigt på det. :p Men nöjd och glad ändå! (rätt kul - igår var jag inte alls nöjd och tyckte att dagen var rätt kass, och idag känns det mycket bättre!)

Gödningsprover låter...sådär kul? :p
Box låter bättre. Have fun! :D
 
Sv: Beach 2013 del VII

kl
Ser sådär ut inför morgonens bodypump, fortfarande på reservplats...

Är lite sugen på att sticka ut och springa. Men borde kanske låta dagen vara just vilodag?
 
Sv: Beach 2013 del VII

Jag har glömt att starta endomondo vid ett par tillfällen den här månaden :p blir sur och tänker "fan, nu har jag ju gått det här i ONÖDAN" och sen inser jag att nej, det var visst inte i onödan, det minst viktiga är ju faktiskt var man ligger i utmaningen :D
 
Sv: Beach 2013 del VII

Misslyckad jävla träning idag. Gick en km på vägen, gick sen till elljusspåret och visste att jag hade runt 1,5 km hem och tänkte klocka mig för första gången på evigheter. För att få känna att jag åtminstone kan hålla bra tempo korta sträckor. Trodde den sträckan skulle vara ganska snö- och isfri nu men ICKE (det var typ värre än nånsin, med hårt packad snorhal snö). Så resultatet blev en km på 8.50. Alltså det gick knappt att springa, fick jogga med pyttesteg för att sen kunna springa tio steg normalt och sen 50 pyttesteg till. Sen var jag less på att springa och gick en promenad på 3 km. Vädret är äckligt. Nu ska jag göra plankor.
 
Sv: Beach 2013 del VII

Haha, jag veeet.. men det är så svårt! Jag håller på att intala mig själv att det är allergi och inte förkylning, så att jag ska kunna träna, men än har jag inte gått på det... :p

Jenka, var inte orolig. Även om du inte får mail innan så släpper de alla som inte dykt upp när det är tio minuter kvar.

Niya, vad jobbigt! :( men alltså, om underlaget sabbar ska du inte basha dig själv!
 
Sv: Beach 2013 del VII

Jag känner mig som en riktig party pooper nu igen. Jag orkar inte träna idag. :(
Hade tänkt träna 5 gånger denna veckan, har hittills tränat 3. Men det finns ingen chans att jag hinner eller orkar imorgon, på söndag blir det den 4 gången.
Fan.
Men är så förbannat trött. Har redan sovit middag på två timmar och måste nog sova två timmar till om jag ska orka jobba inatt. Jag tror det är ångesten som har gjort att jag har blivit så trött.
 
Sv: Beach 2013 del VII

Misslyckad jävla träning idag. Gick en km på vägen, gick sen till elljusspåret och visste att jag hade runt 1,5 km hem och tänkte klocka mig för första gången på evigheter. För att få känna att jag åtminstone kan hålla bra tempo korta sträckor. Trodde den sträckan skulle vara ganska snö- och isfri nu men ICKE (det var typ värre än nånsin, med hårt packad snorhal snö). Så resultatet blev en km på 8.50. Alltså det gick knappt att springa, fick jogga med pyttesteg för att sen kunna springa tio steg normalt och sen 50 pyttesteg till. Sen var jag less på att springa och gick en promenad på 3 km. Vädret är äckligt. Nu ska jag göra plankor.

Vi har också haft riktigt tråkigt väder idag, grått och dassigt. Och så kommer det skurar med jämna mellanrum. :yuck:
Men vi har iaf plusgrader!
 
Sv: Beach 2013 del VII

Du, 4 gånger på en vecka är klart godkänt! :)
Deppa inte för det utan var glad för att du får ihop så pass många pass som du får :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 529
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Jag har insett att det är dags för mig att tackla min tandvårdsrädsla.. fobi.. men hur gör man? Jag har inte varit hos tandläkaren på...
Svar
9
· Visningar
268
Kropp & Själ När jag var ung tonåring, sisådär år 2000, fick man hem produktprover med infoblad i brevlådan. Ibland delades de ut i skolan också har...
Svar
10
· Visningar
591
Senast: movi
·
Kropp & Själ Blev lite inspirerad av tråden under Barn som behandlar FHM's rekomendationer om skärmtid. Vad har man egentligen en padda till? I min...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 429
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp