Beach 2013 del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013 del VII

*knapp*
Jag känner mig lätt slut i hela kroppen. Vet inte om allergin börjar smyga sig in. Eller om det är något annat. Fick släpa mig till gymmet idag. Vart väl ett sådärpass idag. Men jag gjorde det iaf. Känns det inget roligt i helgen så ska jag vila från träningen och bara rida. Ibland får man ju lite dippar. Men har iaf tränat 4 pass den här veckan så jag kan vara nöjd ändå.
 
Sv: Beach 2013 del VII

kl

Idag skulle jag träffa en kompis för att promenera tillsammans. Jag började med att springa 1,65 km till mötesplatsen. Därefter promenerade vi 4,1 km tillsammans i lite över vanligt gångtempo (för mig, men jag tror att jag går snabbare än vad hon gör). När jag skulle hem så tänkte jag först ta samma 1,65 km tillbaka men tänkte om och sprang istället 3,5 km vilket är nytt rekord för mig att springa i sträck :D Gick sista femhundra meterna hem.

Sjukt nöjd, det blev precis under 10 km idag! Nu ska jag ta det lugnt en stund innan det blir promenad till bussen, ska åka till Stockholm och gå på musikal :)
 
Sv: Beach 2013 del VII

och Pilot: tack för inputen om kvällens intag av mat och dryck! :D
Har inte bestämt mig ännu men tar med vin för "säkerhets" skull. Ska jobba imorn men det är inget hinder iofs... :p
Vågen var nere på 59,8 idag faktiskt, så jag är ju rätt sugen på att försöka skärpa till mig i helgen och stanna där! :p

Nästa problem jag har är om jag ska åka bil eller tåg. Haha.
Tror att jag kanske har pengar på mitt tågkort så att det räcker fram och tillbaka men då blir det så jobbigt när jag ska hem på söndag, eftersom jag slutar 18 och tåget går 19... :p
 
Sv: Beach 2013 del VII

Härligt jobb! Och vad kul med musikal! Vilken ska du se?
Och säg inte Jesus Christ Superstar. För då blir jag jätteavundsjuk :p
 
Sv: Beach 2013 del VII

Tack! Hehe nejdå, vi ska se West side story :)

Wysiwyg: Tack! Jag verkar inte vara ett hopplöst fall :D Det är till och med roligt att springa nu, hade jag aldrig trott för ett år sen.
 
Sv: Beach 2013 del VII

Nice! Den gillade jag när jag såg den :)
Och självklart är du inget hopplöst fall! :D

Kl

Broccolisoppa färdig och nu blir det Body Combat!
Sen hem och städa, laga blomkålsgratäng och sen dra iväg på avskedsmiddag. Fin fredag!
 
Sv: Beach 2013 del VII

Vad kul, det låter lovande :)

Hehe nä jag vet, jag har alltid varit så dålig på att springa bara! Tävlade orientering och var alltid sämst för att jag sprang så dåligt :p

Låter som en himla trevlig fredag! :)
 
Sv: Beach 2013 del VII

Kl

Vafaaaaaan nu vill jag bli normal igen!!
Sitter hos doktorn (igen), kan inte äta och är kroniskt yr och illamående.
Får svimningskänslor minst 2 ggr om dagen :( lever på naturdiet och sallad för det är det enda jag lyckas peta i mig. Igår fick jag dock i mig 3 pizzaslizar men magvärk/illamående som ett brev på posten. Jävla skit.
Jag vill träna igen!!! Har rasat i vikt men känner mig fortfarande uppblåst och fet.

Livet <3
/klagarn' som dock ska till frisören för lite makeover sen - underbart skönt :)
 
Sv: Beach 2013 del VII

Bra jobbat!

Jag har cyklat nästan 12 km idag.
Det var inte det minsta skönt eller härligt, och så var jag tvungen att gå uppför sista backen (pga skitjobbig backe i skitjobbig motvind). Blä!
Men jag gjorde det. Och jag valde till och med att cykla hela rundan trots att planen var att vända efter 5 km, så någonstans kände väl hjärnan och kroppen att det var rätt gött ändå.

Mitt arga ben mår bättre och bättre av den här vilan/rehabiliteringen, men jag känner direkt att smärtan kommer när jag belastar det. Inflammationen ligger där och pyr emellanåt...

Jag blir mer och mer sugen på det här med MTB och vill bara ha ett jobb så att jag kan köpa en cykel och prova mig fram i skogen. Vi bor i en skog med perfekta förutsättningar, och om det kunde sluta vara evig vinter så hade jag varit väldigt nöjd. Tack på förhand. Amen.
 
Sv: Beach 2013 del VII

Knapp

Vaknade med ännu mer ont i halsen. :cry: :(

Jag vill bara vara frisk så att jag kan köra på, vill så mycket och det är så drygt när jag inte kan. :(
 
Sv: Beach 2013 del VII

Fattar inte vad det är med endomondo? Helt plötsligt kommer ljudet från coachrösten från mobilen istället för i headsetet?! Det är bluetooth och det funkar när jag lyssnar på musik eller ringer. Testade att bara avinstallera appen och installera igen men det är samma sak?! :banghead:
 
Sv: Beach 2013 del VII

Åh så trist! :( krya på dig!!

Kl

Sitter i bilen och sörplar proteinshake. Död efter BodyCombaten. Faan vad jobbigt det är. Och gött! :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 529
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Jag har insett att det är dags för mig att tackla min tandvårdsrädsla.. fobi.. men hur gör man? Jag har inte varit hos tandläkaren på...
Svar
9
· Visningar
268
Kropp & Själ När jag var ung tonåring, sisådär år 2000, fick man hem produktprover med infoblad i brevlådan. Ibland delades de ut i skolan också har...
Svar
10
· Visningar
591
Senast: movi
·
Kropp & Själ Blev lite inspirerad av tråden under Barn som behandlar FHM's rekomendationer om skärmtid. Vad har man egentligen en padda till? I min...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 429
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Sekretessbrott?
  • Håravfall
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp