Batteridrivna blockljus i badrum

NagelacksBeroende

Trådstartare
Jag har googlat men min fråga är kanske för dum för att någon annan ska ha undrat :o

Batteridrivna blockljus. Jag vill ha sådana i badrummet. Fungerar det då att ha sådana för utomhusbruk? För det blir ju ångigt och det riskerar ju att bli blött, så ett "vanligt" tänker jag är olämpligt...

Jag har googlat men min fråga är kanske för dum för att någon annan ska ha undrat :o

Batteridrivna blockljus. Jag vill ha sådana i badrummet. Fungerar det då att ha sådana för utomhusbruk? För det blir ju ångigt och det riskerar ju att bli blött, så ett "vanligt" tänker jag är olämpligt...
Personligen tror jag att det kvittar om det är för inomhus- eller utomhusbruk.

Men alltså, det kan inte bli fel och ljusen typ exploderar eller något om det kommer vatten in i..? Jag är en ganska orolig person, kan tilläggas. Och jag kan inget om sånt här eller vad som är en rimlig reaktion :rofl:

Ja man spolar ju inte på ljusen, inte vi iaf 😁

Fukt absolut, men tror att det värsta som kan hända är att de bara slutar fungera.

Liknande trådar

R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 241
Senast: Red_Chili
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 448
Senast: ildiko
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 076
Senast: Roheryn
·
R
Gnägg Jag vet inte om jag valde rätt ämne nu. Och ursäkta om det är en dum fråga! Men jag undrar hur man gör ifall man bara har två hästar på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 403
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar