Bästa överraskningen?

Har nog aldrig fått en överraskning jag gillat faktiskt

Gränsen går typ vid att min man köpt blommor eller lagat nåt gott :p

Vad har ni fått för fantastiska överraskningar från en loved one? Behöver inte vara partner, utan kan vara en god vän, en familjemedlem eller vad som helst.

Jag vill överraska min kille med nåt och har typ en månad att klura ut nåt. Problemet är att min fantasi är :down:.

Krav: Inte dyrt. Kan alltså inte vara hans fantastiska drömresa han alltid velat göra.

Inspiration por favor!
Jag fick min lägenhet städad en gång, studentlägenhet. Gissa om det blev belöning den natten:heart

Liknande trådar

Relationer Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i...
13 14 15
Svar
287
· Visningar
37 879
Senast: monster1
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 836
Senast: Imna
·
Kropp & Själ Min story: Jag kraschade på mitt sommarjobb efter mitt sista år på gymnasiet. Betygspressen hade haft mig på högvarv i tre år och pga av...
2
Svar
20
· Visningar
4 653
Senast: Ramona
·
Relationer Det brottas jag med nu. Och ja, ännu en lång och trist tråd från mig. Jag skäms lite lagom som sig bör. Men Buke är så fantastiskt för...
2
Svar
38
· Visningar
4 071
Senast: Lurv
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V