Bästa handkrämen?

Jag gillar Weledas "mandelkräm" (almond sensitive hand cream) väldigt mycket! 75kr för 50ml och jag upplever den som rätt dryg också, har den alltid i väskan :)

@Mineur: Eftersom jag är känslig för parfymer (astma) så vill jag helst inte ha doft på handkrämen eller iaf svag doft eftersom jag behöver använda den ofta (dvs Rituals odyl går helt bort för de STINKER). Mina favoriter:

laino-handkr%c3%a4m-50-ml-0.jpg

Stort plus för supersmidig pumpflaska :up:

clq_6W3T_402x464.png

Kanske snäppet bättre än ovanstående men också dyrare.

Bland det viktigaste när det gäller handvård är inte krämen, utan när o hur man tvättar händerna. Före maten o efter toan, samt när de är smutsiga, resten av gångerna kan man hoppa över. Ta inte i allting med händerna.

När du tvättar händerna så gör det i svalt vatten, absolut inte i hett/varmt vatten.

Bland det viktigaste när det gäller handvård är inte krämen, utan när o hur man tvättar händerna. Före maten o efter toan, samt när de är smutsiga, resten av gångerna kan man hoppa över. Ta inte i allting med händerna.

När du tvättar händerna så gör det i svalt vatten, absolut inte i hett/varmt vatten.

Men vad hjälper det TS, i sin jakt efter en julklapp?

Liknande trådar

Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 508
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 556
Senast: Acto
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 110
Senast: Lavinia
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 389
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar