Bästa golvet?

Det är nog så. Linoleum är nog bra, ska kika vidare på det.

Vinyl och laminat (bra sådant) kan väl vara alternativ?

Hade alla gånger valt något av det framför linoleum om jag fått välja men jag har väl bott i för många lägenheter med trista linoleumgolv. De har haft missfärgningar som inte gått att få bort helt och hållet.

Vinyl och laminat (bra sådant) kan väl vara alternativ?

Hade alla gånger valt något av det framför linoleum om jag fått välja men jag har väl bott i för många lägenheter med trista linoleumgolv. De har haft missfärgningar som inte gått att få bort helt och hållet.
Jag vill gärna undvika plast i så stor utsträckning som möjligt, så om linoleumgolven utvecklats är jag positiv till dem. Har också bott med den trista varianten, men det verkar ju finnas väldigt mycket mer att välja på nu 👍🙂

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är på jakt efter en ny soffa och funderar på vad som håller sig snyggt bäst när man har hund. Vi har en Malinois och en pudel. Jag...
Svar
2
· Visningar
324
Senast: alex.ha
·
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
808
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
676
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund För att inte kapa sällskapshundstråden. Vad menas egentligen när uppfödare skriver så? Om det är en jaktras och de enbart säljer till...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
7 646
Senast: Puffindog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar