Bästa golvet?

Det är nog så. Linoleum är nog bra, ska kika vidare på det.

Vinyl och laminat (bra sådant) kan väl vara alternativ?

Hade alla gånger valt något av det framför linoleum om jag fått välja men jag har väl bott i för många lägenheter med trista linoleumgolv. De har haft missfärgningar som inte gått att få bort helt och hållet.

Vinyl och laminat (bra sådant) kan väl vara alternativ?

Hade alla gånger valt något av det framför linoleum om jag fått välja men jag har väl bott i för många lägenheter med trista linoleumgolv. De har haft missfärgningar som inte gått att få bort helt och hållet.
Jag vill gärna undvika plast i så stor utsträckning som möjligt, så om linoleumgolven utvecklats är jag positiv till dem. Har också bott med den trista varianten, men det verkar ju finnas väldigt mycket mer att välja på nu 👍🙂

Liknande trådar

Övr. Hund Som rubriken lyder antyder vill jag prata bäddar. Senast jag hade hund (10 år sen drygt) hade jag ingen bädd till honom, förmodligen för... 2 3
Svar
53
· Visningar
1 815
Övr. Hund Jag är på jakt efter en ny soffa och funderar på vad som håller sig snyggt bäst när man har hund. Vi har en Malinois och en pudel. Jag...
Svar
2
· Visningar
374
Senast: alex.ha
·
Hundavel & Ras Hej, Vi är en barnfamilj som planerar att köpa en hund och skulle vilja ha tips på raser att titta på. Jag har själv växt upp med... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 988
Senast: Sel
·
Övr. Hund Någon som ska till Elmia hund i helgen? Jag funderar löst på att åka dit på lördag men hittar inte svar på mina frågor på hemsidan. Jag...
Svar
3
· Visningar
231
Senast: attheedge
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • Födda-24
  • Annonsera Mera VIII