Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åååh, "Mrs Doubtfire"...Robin Williams var ett geni på alla sätt. Oerhört saknad skådespelare.
Älskar A clockwork orange. Stanley Kubrick är ett geni. Har sett den många gånger och den måste hamna som en favorit tillsammans med The Shining.Boys don't cry.
Har bara sett den en gång men det räckte. Fruktansvärt hur han blev behandlad, alldeles vedervärdigt. Samtidigt en fin kärlekshistoria mitt i allt.
En annan favorit är A clockwork orange.
Kan inte riktigt säga varför, men jag gillar den. Tycker nog dock att boken är snäppet bättre. Fast Malcolm McDowell gör ett utmärkt porträtt av Alex.
Många nyare filmer tycker jag ser känns mycket billigare och mindre välgjorda för man ser så tydligt att allt är animerat.Håller fullständigt med! Jurassic Park är och kommer nog alltid vara min absoluta favoritfilm. Totalt fantastisk och revolutionerande var den!
Och som du säger, den håller fortfarande, en fantastisk kvalitet på
Effekterna trots att den är över 30 år gammal. Ett riktigt hantverk!
Alltså, jag vet att den är lite fånig att gilla,men Döda poeters sällskap. Jag har älskat den sedan första gången jag såg den.
Gråter alltid till den.