Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men du får väl inte ha barnet på dagis för att du ska handla på väg hem från jobb? Dagis är väl bara under arbetstid + resan dit/därifrån?
Jag menar givetvis om du tex går hem en timma tidigare på fredag, då är det kanske trevligare för alla om man går hem tidigare, fixar helginköpen för att sedan kunna ha myskväll, istället för att direkt hämta barnen och stressa ner till affären MED dem...:smirk:
Jag menar givetvis om du tex går hem en timma tidigare på fredag, då är det kanske trevligare för alla om man går hem tidigare, fixar helginköpen för att sedan kunna ha myskväll, istället för att direkt hämta barnen och stressa ner till affären MED dem...:smirk: När alla är trötta och slitna.
Menar inte heller att man skulle ha det i nått sorts system dagligen, för det får du givetvis INTE ha!!
Du måste också tänka på att du ser barnen när de är friska.
Och friska barn är ju ganska så lättsamma.
Medans vi föräldrar ser barnen även när de är riktigt sjuka.
Och med ett riktigt sjukt barn så kan man behöva vårda det dygnet runt i skift mellan föräldrarna.
Och då så måste de friska barnen gå på dagis annars så går det bara inte ihop sig.
Det är dessutom både billigare och bättre att göra så än att lägga in det sjuka barnet på sjukhus.
Dagis för de friska barnen + VAB för föräldrarna kostar samhället mindre och är mindre traumatiskt för det sjuka barnet.
Varför jag vill att hon ska gå än fast jag är hemma är för att hon ska få någon kontinutet (stavning) och känna in sig ordentligt.
Och jag slås av empatibristen för barnen Det är därför jag måste få argumenten...