Barnaktivitet Skåne

Madick

Trådstartare
HJÄLP! Vi är i Skåne (Hässleholm) och hade planer på att åka ner till Falsterbo i morgon (fredag). Dock är vädret inte så vänligt mot oss, och det som skulle vara barnens höjdpunkt, bada i havet, känns inte aktuellt. Resan ner med bil känns då inte motiverad.

Så VAD ska man hitta på? En dryg timma med bil kan man tänka sig iaf, och det ska i första hand vara barnens utflykt. Vad kan man hitta på då?

Sv: Barnaktivitet Skåne

Rekomenderar INTE Tosselilla!! För dyrt inträde till vad man får!

Däremot är Skånes djurpark i Höör fint, Sjöbo markanad är alltid trevligt, många karuseller mm...

arn?

om västergötland kan sälja på Arn så är ett rimligt antagande att Österlens popularitet beror på golit.

golits fotspår i somarens Österlen måste vara en hit.

välskyltat.

*det är sant för mig*

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 390
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 689
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 930
Småbarn Jag vet inte riktigt vad mitt syfte med tråden är, kanske mest söka stöd, höra om andra med liknande barn, få veta hur utvecklingen ser...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
12 250
Senast: Emtherlia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden