Barn-abstinens

Status
Stängd för vidare inlägg.
L

Lejonflickan

Hur gör ni föräldrar som delar vårdnaden på det sätt att ni har barnet/barnen varannan vecka? Hur överlever ni?

Min snart 12-årige son har varit med sin pappa i fjällen sen i söndags och jag håller på att DÖ invärtes! Det är ju hur jäkla tomt som helst, och man har MASSA otäck tid över! Alltså är det tur att man har massor att göra på jobbet så att man kan häcka där jämt... :(

Det går an på sommarn att vara utan honom 2 veckor för då passar jag på att sticka ut och segla med min gamla pappa,så att jag har fullt upp ändå. Men DETTA - det är föräldraplågeri! :cry:
 
Sv: Barn-abstinens

Vad jag förstår har du pojken nästan hela tiden annars? Har du funderat på hur det är för pappan när barnet är hos dig?
 
Sv: Barn-abstinens

Hur vi överlever... Jaa du... inte är det lätt. Men min son har en superbra pappa (för det mesta :) ) med tillhörande farmor, farfar och farbröder så bara vetskapen om att sonen har det BRA och ROLIGT och att pappan kan erbjuda sånt som jag inte kan lika bra (hamra, snickra, ...) så överlever jag något så när. För absolut!!! har ju sonen lika stor rätt till pappa som till mamma.

Och så hjälper det att ha hust och häst och en rejäl "to-do" lista färdig när sonen far... Utan hästen vete katten hur jag hade tagit mig igenom första året psykiskt.
 
Sv: Barn-abstinens

men en 12-årig kille börjar inte de ändå vara ute en del med kompisar och så?

Kanske är bra med lite träning? När jag var 12år så ÄLSKADE jag att vara på läger och liknande, var aldrig hemma på något lov. Helst for jag till min kusin och var där!

Hur mamma överlevde? Ingen aning men jag hade kul!

javan
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag kommer att behöva flytta ifrån mitt barn. Hur ska man leva med sig själv efter det? Hur ska man överleva med att bara få ha sitt...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
14 517
Gravid - 1år Jag känner inte att jag tycker om mitt barn längre. Hur överlever man det? Jag älskar honom och skulle offra livet för honom när som om...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
25 111
Senast: Amk
·
Övr. Barn Min son, 10 år, har tappat ganska mycket i vikt, han har tappat 5 kg på några månader (sen i somras), varav 1½ kg bara senaste tre...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
11 866
Övr. Barn Jag sitter här, helt utmattad känner jag, efter en tids krångel med sonens skola, vilket igår eskalerade till en full protest från...
Svar
9
· Visningar
2 169
Senast: oz_joj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp