Jamen snälla människa var är de då?
De tävlande Strasserverkade hästarna!!
Om strasser hållt på med behandlingar så framgångsrikt i över tjugo år då borde väl nån häst finnas i Europa som tävlar??
Som nån sett med egna ögon..inte läst om på nån hemsida eller hört att nån annan sagt..vi skulle ju inte hålla på med skrönor.
Hästarna kan väl knappast vara ömfotade i tjugo år eller?
Det här börjar bli löjligt..
Distanshästar pratas det om som tävlar barfota,sääkert jättemånga..jag har frågat i distanssvängen och fått skratt till svar..
bland de aktiva är det ingen som hört eller sett nåt!
Varför så envist påstå att det är si eller så,visa en strasserverkad häst på tävling högre än klubbnivå och blåbärshoppning så kanske folk orkar lyssna på dig.
Ni är ofta väldigt pigga på att jämföra hästar och människor..vilken toppidrottsman springer ute naken??Inte bra för musklerna på en atlet i toppform,eller?
Förstår du vad jag skriver eller är du fortfarande skakig ?
Upp till BEVIS Strasser!Sluta snacka, rid nån häst nån gång som omväxling.Det är bra för syreupptaget och i slutändan läsförståelsen..
Jag kan bara tro på nåt jag kan se i verkligheten! Jag är för gammal för att tro på tandfen,tomten och djävulen..och strasserverkade hästar som är odödliga samt presterar bättre..
Nån häst måste väl ha blivit strasserverkad från födseln som kan tävla utan att skylla på gamla skador..om hästen är tjugo år och fortfarande ej inriden så är det väl nåt som felar ,höga hälar på hästägaren kanske,eller fel vinkel på nästippen..