Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
KL
Idag fick jag äntligen min London strlk 1!! Jag har strlk 36-38 i byxor och med overallen satt jag som en smäck. Den ligger aningens på bogarna på bilden, han står dessutom bakåt med benet, men sadeln är så mjuk så det stör honom inte. Tvärtom så verkade det som att han älskade sadeln han också. Han gick med öronen framåt (och mot mig) men inte bakåt hela tiden som han vanligtvis gör. Jag är jätteglad över sadeln!
'
Tillägg: Enda dumma är att jag måste byta stigläder... har vanliga t-webbers nu och det fiunkade ju inte med den stängda ringen. Så nu blire till att leta stigläder! Fick låna idag för att kunna testa sadeln.
Ett tips om sadeln glider fram som din ser ut att ha gjort lite...beror oftast på hästens mage
är att du drar främre stroppen mer än den bakre så skjuter inte magen fram sadeln.
sen kan du skaffa en sån dressyr gjord som h**ks säljer som anpassar sig efter främre och bakre stroppen, se deras islandshästutbud.
den är skitbra jag har den och sadeln ligger mkt bättre jag har haft problem med kalaskula på min häst hihi.
Men ju smalare han blir och destå mindre mage destå bättre då ligger sadeln helt still.
Ja jag tror det med va.
Jag fick tjata på försäljaren att jag ville ha en 0a fast hon sa att jag skulle ha en 1a eftersom jag hade 38 i byxor hihi.
Din dam kan omöjligt vara mindre o kortare än min kille hihi, jag kräver mått
vilken tänker du testa? jag har hittils inte hittat någon kortare sadeln bomlös som bomsadel kortare än London str 0.
Damen har en rygglängd på 119 cm och ett sadelläge på 46 cm. Mycket kort.
Jag har storlek 40/42 i byxor just nu (har gått ned 30 kg och de resternade 30 verkar ticka på ganska snällt).
Londeon strl 0 tror jag inte att jag går ned i, även om jag vill så blir jag inte så petit som du.
Jag har 36/38 i byxor och väger 63 kg. Har liten platt rumpa (buhu) och tycker att 1 är perfekt för mig. Jag känner bakvalvet som stöd men slår inte i fram. Hade inte velat ha en mindre.
Jag har 36/38 i byxor och väger 63 kg. Har liten platt rumpa (buhu) och tycker att 1 är perfekt för mig. Jag känner bakvalvet som stöd men slår inte i fram. Hade inte velat ha en mindre.