C
corona
Känner bara för att skriva av mig lite...
Blev gravid i höstas, missfall i januari...
Sambon ville försöka direkt igen, men vi var snart överens om att vi skulle vänta tills jag hade fast anställning...
Nu kommer jag få det om en vecka!!!
Sen har jag sagt, att eftersom jag mådde så förbenat illa under min förra graviditet, vill jag inte vara gravid i sommar, utan vi kanske skulle vänta tills hösten...
Men samtidigt så vill jag inte vänta...det tar ju tid innan det "tar sig" också... :smirk:
Vet inte vad jag vill ha sagt med denna tråd heller...
Arbetskamraten fick en underbar liten Tuva i veckan...
Ska träffa en god vän i helgen, som jag sällan träffar... Hon ska ha "knott" i augusti..
Jag är fortfarande lite bitter över missfallet... Vad händer om jag börjar lipa? Eller "går lös på henne" och börjar slå på henne :smirk:
Nej, det ska bli kul att se henne... det är ju inte hennes fel att hon ska ha barn och inte jag...
Men man är bra sugen på att "sätta igång" att baka bebis...
Det tar ju sådan tid innan den är färdiggräddad...
Oj oj oj...svamlig tråd...
Blev gravid i höstas, missfall i januari...
Sambon ville försöka direkt igen, men vi var snart överens om att vi skulle vänta tills jag hade fast anställning...
Nu kommer jag få det om en vecka!!!
Sen har jag sagt, att eftersom jag mådde så förbenat illa under min förra graviditet, vill jag inte vara gravid i sommar, utan vi kanske skulle vänta tills hösten...
Men samtidigt så vill jag inte vänta...det tar ju tid innan det "tar sig" också... :smirk:
Vet inte vad jag vill ha sagt med denna tråd heller...
Arbetskamraten fick en underbar liten Tuva i veckan...
Ska träffa en god vän i helgen, som jag sällan träffar... Hon ska ha "knott" i augusti..
Jag är fortfarande lite bitter över missfallet... Vad händer om jag börjar lipa? Eller "går lös på henne" och börjar slå på henne :smirk:
Nej, det ska bli kul att se henne... det är ju inte hennes fel att hon ska ha barn och inte jag...
Men man är bra sugen på att "sätta igång" att baka bebis...
Det tar ju sådan tid innan den är färdiggräddad...
Oj oj oj...svamlig tråd...
Senast ändrad av en moderator: