Sv: Bantningstråd!?
jag håller med dig.....känner med av hysterin lite...samhället håller på att utvecklas till ett enda räknande med siffror och datorer osv
Men du vad märkligt då att man förr höll hästar fina och välmående innan det gjordes analyser, det är ju relativt nytt, i mitt perspektiv i alla fall
Man räknade inte heller.
Jag har inget emot analyser, det är inte det jag menar, men faktiskt har det gått alldeles utmärkt (även för mej) att hålla hästar i bra hull och välmående utan att analysera under många år.
I såna här trådar kan man faktiskt ibland få för sej att det gått hysteri i detta räknande och analyserande och att det istället blir ett hinder för att hästarna ska må bra ´Man låser sej och ser inte längre hur hästarna ser ut Vart har kunskapen om att vad en häst behöver och hur den är i hullet tagit vägen Det är som om allt bara blir på vinst och förlust och hästägaren inte kan styra nånting utan analyser och tabeller
jag håller med dig.....känner med av hysterin lite...samhället håller på att utvecklas till ett enda räknande med siffror och datorer osv