Bältesväska till iphone

feel

Trådstartare
Jag vill ha en bältesväska till iphone, som inte har clips för bältet (vill att den ska sitta säkrare än så) och som hänger vågrätt, är det möjligt?
Har letat som en galning i alla nätshopar men hittar ingen som matchar mina kriterier.
 
Sv: Bältesväska till iphone

Nää , finns inte...... nästan

Jag dammsög hela marknaden också när jag bytte telefon och det mesta som fanns var just med clips....

Den enda som skulle kunna ha passat in är från http://www.krusell.se/sv/products/mobile-cases och en modell som heter "Hector"
Den har ett dold magnetlås på framsidan, jag har lite dålig erfarenhet av dessa så den gick bort för mej...
 
Senast ändrad:
Sv: Bältesväska till iphone

Den väskan såg annars fin ut, men magnetlås är ju lite farliga... Jag kommer använda väskan en del och då även vid ridning, så låset måste tåla en del påfrestningar.

Helt otroligt att det inte finns. Kollade ebay också men magnetlås och/eller clips verkar vara standard.
 
Sv: Bältesväska till iphone

Tyvärr, bör vara lite smidigare och stiligare. Men tack för tips iaf!
 

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 234
Senast: Cattis_E
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 787
Senast: Mabuse
·
Utrustning Vad finns det för säkra färger att använda för att måla häst med? Tanken är att måla en svart häst med vita zebra-linjer, så någon vit...
Svar
6
· Visningar
619
Senast: WildHorse
·
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 500
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Konsten att välja ett bra hundnamn
  • Akvarietråden V
  • Hönstråden II

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp